Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 18 apr 2024 9:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wijziging wachtwoord NN
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 3:28 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1977
Bij de spaarrekening van NN is het niet mogelijk je wachtwoord (preventief) te wijzigen.

Ik heb gemaild, kreeg na 3 dagen antwoord dat het wachtwoord, dat gewijzigd moet worden, in een nieuw mailtje is verstuurd. Mailtje kwam niet aan, dus nu zwerven er wachtwoorden over het www. Weer gemaild, nu door NN gebeld. Nu is wel gelukt.

De medewerker heeft er melding van gemaakt dat wachtwoord wijzigen toch wel in het menu thuis hoort. Hij had het net gecheckt, en nee het was inderdaad niet mogelijk.
Ben benieuwd hoe lang ze daar over doen bij de IT jongens....


Laatst bijgewerkt door svanke op ma 14 apr 2014 4:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 3:32 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Laat ik nou net bij NN geprobeerd hebben om in te loggen (niet de rekening van WUB) waarbij m'n wachtwoord niet geaccepteerd werd. Bij inloggen kun je dan aangeven dat je je wachtwoord vegeten bent, en een minuut later krijg je een nieuwe via mail. Na inloggen kun je deze meteen aanpassen in een nieuw wachtwoord. Zo kan het dus wel.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 4:05 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
Die hele inlogomgeving (met een waarschuwing die er al enkele maanden staat) ziet er zeer onprofessioneel uit. Die hele omgeving moet juist vertrouwen uitstralen en niet de indruk wekken dat daar een organisatie achter zit die nog maar net van start is gegaan. Schande NN en dat wilde ik hier ff kwijt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 4:27 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Daarom wou ik ook even inloggen, om te kijken of ik daar een deposito zou gaan openen, of ze klaar voor mij waren. Ik had mijn wachtwoord opgeschreven, en toch werd het niet meer geaccepteerd na een paar maand, dus dan haak ik af. WUB was al een ramp met inloggen, en een verzekeringsmaatschappij als bank wil ik liever niet. Ik kies dus voor het alternatief bij NIBC waar ik al jaren een goeie indruk van krijg.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 5:41 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
@henrid Ja van NIBC kan NN nog wat leren, dat ziet er een stuk beter uit. Zelf heb ik een tijdje terug bij NN een rekening geopend, er geld opgestort en was van plan daar eerdaags een langlopende deposito te openen, maar denk er steeds meer aan om alles op te nemen en de rekening op te heffen.

PS. Een reactie van NN zal wel uitblijven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 6:11 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
Na mijn verzoek aan NN om eens wat te gaan doen aan die hele kneuterige inlogomgeving kreeg ik het volgende antwoord:

Geachte heer George,
Bedankt voor uw e-mail die ik ontving op 22 April 2014 waarin u uw ongenoegen uit over de inlogpagina van nn.nl.
Zoals uit de e-mail begrepen zijn er een aantal verbeter punten. Ik zal er dan ook zorg voor dragen dat dit tijdens het eerstvolgende overleg besproken wordt. Ik ben het met u eens dat de rood gekleurde mededeling verwijderd kan worden, deze melding is voor veel klanten niet meer van toepassing. Dat onze inlogomgeving als onbetrouwbaar en kneuterig wordt gezien is niet de bedoeling. Wij willen graag dat iedereen die onze website bezoekt, onze website als betrouwbaar ervaart.

Ik hoop dat u begrijpt dat ik uw e-mail serieus in behandeling neem, maar dat het even kan duren voordat de aanpassingen ook zichtbaar worden. Als dat niet zo is of er ontstaat een ander technisch probleem, kunt u contact met ons opnemen op 070 - 513 07 46. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00 bereikbaar. Zaterdag kunt u ons bereiken van 09:00 tot 17:00. Reageren op deze e-mail kan uiteraard ook.

Met vriendelijke groet


PS. Ondanks het bovenstaande ben ik toch maar weer verder gegaan met NIBC


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 11:41 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 814
Wel een net antwoord.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 8:31 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
erikk schreef:
Wel een net antwoord.
Ja zo'n antwoord verdiend een happy smile :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014 8:55 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
erikk schreef:
Wel een net antwoord.
Zeker weten, negatieve publiciteit kan nog wel eens helpen want de rode tekst is nu verdwenen met hopelijk het technische probleem.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO