Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 7:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: za 11 jun 2016 11:28 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
email, 11 juni 2016.
===========================


Spaar nu tegen de hoogste rente en ontvang tot wel € 50,-

Graag doen wij u een tijdelijk aanbod. Als u via onze partner Velthuyse & Mulder bij Nationale-Nederlanden een internetspaarrekening opent, ontvangt u voor elke € 2.500 op uw internetspaarrekening € 5,- cadeau. Dit kan oplopen tot € 50,-.

Sparen bij Nationale-Nederlanden biedt u vele voordelen:

Een van de hoogste rentes in de spaarmarkt

Op een internetspaarrekening bij Nationale-Nederlanden krijgt u momenteel een variabele rente van 0,9% op jaarbasis. Dat is een van de hoogste rentes in Nederland die vrij opneembaar is.


Welkom bonus van € 5,- tot € 50,-

Start met sparen bij Nationale-Nederlanden en krijg naast een hoge rente een mooie bonus cadeau als nieuwe klant. Ontvang voor elke € 2.500,- saldo € 5,- cadeau. De bonus kan oplopen tot € 50,-.


Gemakkelijk en veilig sparen met de NN App.

Uw spaarrekening inzien en beheren waar en wanneer het u uitkomt? Het kan met de NN App. De App is beschikbaar voor uw smartphone en tablet.

Actievoorwaarden

Open voor 30 juni een internetspaarrekening bij Nationale-Nederlanden
U krijgt per € 2.500,- gestort saldo een bonus van € 5,-
U kunt maximaal € 50,- bonus verdienen
Het saldo dient tussen 1 juli 2016 en 1 oktober 2016 op de internetspaarrekening te blijven staan. De bonus wordt uiterlijk 31 oktober 2016 bijgeschreven op de internetpaarrekening
Heeft u nog vragen?

Ga naar de actiepagina en lees meer over deze actie en kijk hoe groot uw voordeel kan zijn. Open daar eenvoudig een internetspaarrekening en lees meer over dit aanbod.


Met vriendelijke groet,

Maurits Gockel
Directeur Marketing

Nationale-Nederlanden





Velthuyse & Mulder Personal Finance
Herengracht 450
1017 CA Amsterdam
T 020-3449144
F 020-3449145
E info@vmpf.nl
http://www.vmvb.nl


Laatst bijgewerkt door svanke op ma 04 jul 2016 1:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: za 11 jun 2016 10:13 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 812
svanke schreef:
email, 11 juni 2006.


een 10 jaar oude mail? :P

PS: weet je de link naar de actiepagina toevallig?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2016 3:06 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 10:58 am
Berichten: 18
erikk schreef:
svanke schreef:
email, 11 juni 2006.


een 10 jaar oude mail? :P

PS: weet je de link naar de actiepagina toevallig?


Hier de link:

http://www.vmvb.nl/over_vmvb/formulieren/Spaaractie_NN/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 8:00 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Nu ook voor bestaande klanten, hoewel ik denk dat een dronken stagiair de voorwaarden heeft geschreven.

https://www.nn.nl/nn/show/id=2022971

Actievoorwaarden

Stort tussen 27 juni en 15 juli op uw internetspaarrekening minimaal €2.500,- bij Nationale-Nederlanden
U krijgt per € 2.500,- gestort saldo een bonus van € 5,-
U kunt maximaal € 50,- bonus verdienen
Het saldo dient tussen 15 juni 2016 en 30 september 2016 op de internetspaarrekening te blijven staan. De bonus wordt uiterlijk 31 oktober 2016 bijgeschreven op de internetspaarrekening


Om deel te nemen aan de actie opent u een internetspaarrekening bij Nationale-Nederlanden en stort u minimaal € 2.500,- op uw internetspaarrekening.
Of toch niet:
Om mee te kunnen doen stort u minimaal € 2.500,- op uw bestaande internetspaarrekening. Storten kan tot en met 15 juli 2016


In de veelgestelde vragen is de stagiair werkelijk los geslagen:


Wanneer loopt deze actie?
De actieperiode loopt van 27 juni 2016 tot en met 15 juli 2016.
Tot wanneer kan ik geld storten?
U kunt tot en met 15 juli 2016 storten op uw internetspaarrekening.
Hoe vaak kan ik deelnemen?
Per spaarrekening kunt u één keer meedoen.
Hoe kom ik in aanmerking voor de bonus?
Uw spaarsaldo moet van moet vanaf 15 juli 2016, tot 1 oktober 2016 op uw internetspaarrekening blijven staan.
Wanneer ontvang ik de bonus op mijn spaarrekening?
Uiterlijk 31 oktober 2016 ontvangt u de bonus onder vermelding van “Zomeractie” op uw spaarrekening.
Hoeveel bonus kan ik maximaal ontvangen?
U kunt maximaal €50,- bonus ontvangen.
Hoeveel spaargeld kan ik storten op mijn spaarrekening?
Op de internetspaarrekening ontvangt u tot een saldo van € 1.000.000,- rente.
De Bonus voor de zomeractie geldt tot een spaarsaldo van € 25.000,-
Hoe wordt de bonus berekend?
We bepalen uw saldo voor de bonus door op 27 juli 2016 het totale spaarsaldo te vergelijken met het spaarsaldo van 1 oktober 2016 om 16:00 uur.
Wat gebeurt er als ik niet voor 27 juni 2016 minimaal € 2.500,- heb gestort?
Dan komt u niet in aanmerking voor de bonus over uw spaarsaldo. Voorwaarden van de Zomeractie zijn dat u op uw internetspaarrekening voor 27 juni 2016 heeft geopend, minimaal € 2.500,- heeft gestort en uw spaarsaldo minimaal tot 1 oktober op uw internetspaarrekening dient te staan. (van 27 juli 2016 tot 1 oktober 2016)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 9:40 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1202
Ziet er interessant uit, NN bied met zijn internet spaarrekening momenteel een van de hoogste ( nou jou alles in verhouding ziende :) ) spaarrentes met 0,9 % + de welkomstbonus van € 5,- per € 2500,- die je op je spaarrekening zet. Zijn er mensen op dit forum die met NN ervaring hebben ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 10:13 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Martijn schreef:
Ziet er interessant uit, NN bied met zijn internet spaarrekening momenteel een van de hoogste ( nou jou alles in verhouding ziende :) ) spaarrentes met 0,9 % + de welkomstbonus van € 5,- per € 2500,- die je op je spaarrekening zet. Zijn er mensen op dit forum die met NN ervaring hebben ?


Bij de opening een beetje omslachtig (paspoorten inscannen, afrekeningen inscannen (toen ik vermeldde dat ik een internetbetaalrekening had, hoefde dat opeens niet meer), bedrag overmaken tegenrekening, etc).

Als alles geopend is het prima. Ook snel overboeken van/naar spaarrekening. Handige App (zonder beperkingen bedrag).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 10:22 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 24 dec 2010 11:58 am
Berichten: 886
Afschriften inscannen hoeft niet (meer).
Gebruikersnaam en wachtwoord krijg je per mail.
Binnen 2 á 3 dagen geopend als je snel een bedrag ter verificatie overmaakt.

_________________
Neem nodig risico


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 10:48 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1202
Bedankt voor de tips, het openen van de spaarrekening bij NN is inderdaad super makkelijk , mits je aan de voorwaarden voldoet voor openen van de rekening. Ik heb reeds een bedrag overgemaakt ter verificatie.

Als dit klaar is ( men spreekt over circa 2 a 3 werkdagen ) kan ik mijn vrijvallende deposito's van Credit Europe en Moneyou hier na toe storten, levert behalve de 0,9 % spaarrente in mijn geval toch € 50,- welkomstbonus op :)

Ik zit zojuist de voorwaarden te lezen van NN over deze zomeractie, het geheel is me nog niet duidelijk, er staat in een van de voorwaarden:

Citaat:
Wat gebeurt er als ik niet voor 27 juni 2016 minimaal € 2.500,- heb gestort?
Dan komt u niet in aanmerking voor de bonus over uw spaarsaldo. Voorwaarden van de Zomeractie zijn dat u op uw internetspaarrekening voor 27 juni 2016 heeft geopend, minimaal € 2.500,- heeft gestort en uw spaarsaldo minimaal tot 1 oktober op uw internetspaarrekening dient te staan. (van 27 juli 2016 tot 1 oktober 2016)


Betekent dit dat ik nu reeds te laat ben om in aanmerking te komen voor deze bonus van 5 euro per gestorte € 2500,- ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 11:57 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
nee, dat is die dronken stagiair. Ik heb het reeds gemeld aan NN dat de actievoorwaarden van geen kant kloppen. Zal wel aangepast worden. Storten kan tot 15 juli.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2016 10:22 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1202
Ik moet zeggen, Nationale Nederlanden zet er vaart achter, vanochtend net na 9 uur de volgende email gekregen :
Citaat:
Hierbij willen wij u de voortgang laten weten van uw verzoek voor uw spaarrekening. Uw verzoek is bij ons geregistreerd onder casenummer: ********.

Wij hebben uw verzoek in behandeling en wij verwachten deze uiterlijk 29-6-2016 af te ronden. Heeft u nog vragen? Deze kunt u stellen door middel van het antwoorden op deze e-mail.

Binnen een dag een spaar rekening openen, dat is nog eens snel, nu nog een snel antwoord wat volgens Svanke de dronken stagiair(e) getypt heeft bij meest gestelde vragen, blijkbaar hebben daar een aantal mensen naast elkaar heen gewerkt :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2016 11:11 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
NationaleNederlanden

Ah, duidelijk. Ik zie 't. Ik ga het bij de juiste collega aankaarten, dit is onduidelijk en slordig. Dank je wel voor 't melden.^Roy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2016 11:25 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Laatst bijgewerkt door 1500 op do 30 jun 2016 10:44 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2016 5:06 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Actie voorwaarden en de FAQ zijn inmiddels aangepast.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2016 12:55 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 19 jul 2007 9:42 pm
Berichten: 86
Klopt het dat de actie geld voor bijgestort geld tussen 27-6 en 15-7?
Dat het saldo tot 1-10 op de rekening moet blijven staan?

Als je zoekt op Zomeractie NN krijg je zowel de "oude" als ook de "nieuwe" actievoorwaarden te zien.

Maar als je voor 15-7 bijstort op een al bestaande rekening, doe je dus mee aan de Zomeractie?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: spaaractie nn
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2016 2:33 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1202
Het geld moet inderdaad tot 1 oktober bij NN op de rekening blijven staan, de actie uitbetaling bij spaarsaldo toename wordt eind october bijgeschreven op spaarrekening onder vermelding van zomeractie. Ik zie de aanbieding als een korte termijndeposito van in mijn geval 3 maanden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO