Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Inloggen en afschrift
https://forum.spaarinformatie.nl/credit-europe-bank-f8/inloggen-afschrift-t3230.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  save-it [ za 09 mei 2009 7:53 pm ]
Berichttitel:  Inloggen en afschrift

Probeer al een tijdje vandaag in te loggen maar op beide accounts weigert hij.
Krijg ook geen fout boodschap.
Verder ook deze maand geen afschriften gekregen.

Iemand mee bekend ?

Auteur:  Droppie [ za 09 mei 2009 8:37 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

Hier geen probleem.
Vraagje: Staat je inlogscherm bij je favorieten? Log dan eens in via de homepage van CE.

Auteur:  save-it [ za 09 mei 2009 8:41 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

nee via homepage en lukt keer op keer niet.
ga maandag maar bellen

Auteur:  Droppie [ za 09 mei 2009 8:44 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

Nog 2 mogelijkheden:
Gebruik je misschien Internet Explorer 8?
Staat de datum van je PC wel juist?

Auteur:  Intrest [ za 09 mei 2009 10:44 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

Droppie schreef:
Gebruik je misschien Internet Explorer 8?

Pas geleden ingelogd bij CEB met Explorer 8, gaf bij mij geen enkel probleem.

Auteur:  Juno [ zo 10 mei 2009 9:40 am ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

Is er misschien een virus actief op jou computer?
Tip: probeer op een andere computer / netwerk alsnog in te loggen. Misschien lukt het dan wel.

Auteur:  Viper [ ma 11 mei 2009 10:00 am ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

Hier ook IE8 (Vista 64bit) en geen problemen met aanloggen...

Misschien even je temporary internet files weggooien?

Greetz,
Viper
:mrgreen:

Auteur:  crypto50 [ ma 11 mei 2009 12:07 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

Of ipv uitloggen per ongeluk op inactiveren gedrukt.

Auteur:  Paul209 [ ma 11 mei 2009 12:31 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

crypto50 schreef:
Of ipv uitloggen per ongeluk op inactiveren gedrukt.

Als dat met 1 klik (zonder extra waarschuwing of bevestiging) al geactiveerd kan worden, deugt m.i. de opbouw van de software niet.

Auteur:  Jhn314 [ ma 11 mei 2009 4:54 pm ]
Berichttitel:  User interface design...

Paul209 schreef:
Als dat met 1 klik (zonder extra waarschuwing of bevestiging) al geactiveerd kan worden, deugt m.i. de opbouw van de software niet.

Bij klikken op 'Uitloggen' krijg je deze melding:
Credit Europe Website schreef:
Weet u zeker dat u wilt uitloggen?
[Nee] [Ja]

Hier is dus ook al altijd een extra klik nodig om daadwerkelijk uit te loggen.

Als je klikt op 'Inactiveren' krijg je de volgende melding:
Credit Europe Website schreef:
Weet u dit zeker?
[Terug] [Verder]

Dit is dus geen duidelijke melding: je ziet hier niet aan wat er gaat gebeuren als je op 'verder' klikt. Als je per ongeluk 'inactiveren' geklikt hebt in plaats van 'uitloggen' kun je aan deze melding dus niet zien dat er iets fout is. Ik kan me dan ook best voorstellen dat iemand die uit wil loggen en zich per ongeluk verklikt heeft hier gewoon op 'verder' zal klikken (omdat hij toch al gewend is aan de extra klik bij de uitlogactie) en daarmee zijn eigen rekening blokkeert. Naar mijn mening zou de 'Internet Banking'-omgeving op dit punt dus inderdaad wel enige verbetering kunnen gebruiken.

Auteur:  pragmatica [ di 12 mei 2009 4:50 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

hetzelfde had ik ook, zowel op pc met IE 6 als andere PC met ie 7
vervolgens moest ik telefonisch laten overboeken, kostte me 4 dagen rente, die ik niet meer terug heb gezien.

daarna kreeg ik eindelijk het formuliert om deposito op te zeggen, na 2 mails en 1 fax. dat duurde dus ruim 8 dagen.

vervolgens was de rekening opgeheven: ik kon dus niet meer op de site en kon ik 5 dagen wachten of het geld wel overgeboekt werd naar tegen rekening.
weer zoveel dagen renteverlies..

Vervelend genoeg vallen bedragen onder de 100 euro niet onder het klachtenrecht van de toezichthouder, en de bedragen opgeteld waren er net onder.... terwijl CEB rustig -dit allicht wetende- verwees naar de klachteninstantie.

op 2-e brief over de opeenstapeling van fouten is niet meer gereageerd.
Telefonisch vond men de bank een toppertje, ja kun je denken als elk gesprek wordt opgenomen door je werkgever...
Op de website staat:'flexibel', '24 uur per dag beschikken over je geld'
dacht het niet... zenuwslopend zo & eens maar nooit weer zo'n bank!

Auteur:  Inter [ do 02 jul 2009 12:57 pm ]
Berichttitel:  Re: Inloggen en afschrift

Als je teveel klikt dan werkt het inderdaad niet goed .
Gebruik zelf Firefox .

Wachtwoorden en andere zaken staan veilig opgeborgen op 2 uitschakelbare externe schijven .

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/