Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 12:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hulde
BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 7:55 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Hulde voor Credit Europe Bank.

Ik kreeg vandaag post van 5 bedrijven. 3 Banken en 2 Energiemaatschappijen. 4 van de 5 bedrijven maakten hierin fouten en ik ben de halve middag en avond kwijt met bellen en mailen om te corrigeren.

De enige positieve uitzondering was CEB.
Hun bevestiging van het afgesloten deposito is perfect. Alles staat erop vermeld zoals afgesproken. En zelfs als het deposito eindigt op een weekenddag dan wordt die verlengd naar de volgende maandag inclusief bijbehorende rentevergoeding over 1 of 2 dagen. Zelfs over schrikkeljaren wordt 1 dag extra rente vergoed.
Hier kan Triodos nog wat van leren.


Laatst bijgewerkt door BillGates op do 15 apr 2010 12:10 am, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulde
BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 9:06 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
Nou Bill ook Ce gaat wel eens in de fout hoor, ik ontving onlangs een gecorrigeerde jaaropgave nadat ik mijn belasting aangifte al had verzonden , CE had een deposito even vergeten (ik blij natuurklijk) maar dan na een paar weken ontvang je een correctie, gewoon slordig zo'n foiut !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulde
BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 7:50 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 feb 2010 6:10 pm
Berichten: 296
Tja, deze service mag blijkelijk wat kosten, want met momenteel 1,6% op hun 'Top-Interest' rekening zijn ze al geruime tijd uit de Top-10 verdwenen en staan ze momenteel voorbij de 40ste plaats in de ranglijst. Da's dus na heel wat andere banken die ook best redelijke service bieden...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulde
BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 11:49 am 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep 2008 9:13 pm
Berichten: 94
Blijft een apart fenomeen: we ervaren een correcte service tegenwoordig als iets "bijzonders" terwijl dit natuurlijk de normale gang van zaken zou moeten zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulde
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 3:04 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Een oud topic maar hulde is hier ook op zijn plaats.
Zondagavond de papieren op de post gedaan voor het boetevrij opnemen van een deposito.
Op 2 augustus (donderdag erna) is het geld al op de spaarrekening gestort. Heel netjes.

Tevoren had ik nagevraagd en te horen gekregen dat het tot 10 werkdagen kon duren. Daarmee rekening houdend dus tijdig gepost, maar dit is een zeer vlotte service.

Het is jammer dat de gewone rente zo laag is want mijn verdere ervaringen met deze bank zijn altijd prima geweest.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulde
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 3:54 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Het is jammer dat de gewone rente zo laag is want mijn verdere ervaringen met deze bank zijn altijd prima geweest.[/quote]

Prima zou ik vervangen voor correct, niets meer en ook niets minder. :wink:


Laatst bijgewerkt door ger op ma 06 aug 2012 3:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulde
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 2:22 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1201
Ik ben ook zeer tevreden over Credit Europe, ik heb reeds afgelopen jaren een aantal deposito's afgesloten.

Keurig brieven toegestuurd gekregen met alle details en hoe de deposito eventueel verlengd of niet moet worden. Aflopende deposito's worden met, indien noodzakelijk i.v.m. weekend dag met, extra rente uitgekeerd.

En ze zijn met de langlopende deposito's en hun voorwaarden met eventuele beeindiging nog steeds interessant.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO