Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 12:49 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 dec 2019 11:51 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Vandaag mail ontvangen van Credit Europe waarin ze nadrukkelijk er op wijzen dat ze onder het Deposito Garantie Stelsel vallen.
Persoonlijk vind ik dat verdacht. Sinds wanneer gaan banken (aan geachte klant nog wel) er op wijzen dat bij problemen u tot 100.000 gedekt bent. In een mail die verder niets nieuws vermeldt.
in 2020 lopen veel deposito's af die 10 jaar geleden tegen 4,50% rente werden afgesloten. Die zullen allemaal terugbetaald moeten worden...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 dec 2019 1:36 pm 
Daalder

Geregistreerd: vr 29 aug 2014 12:46 pm
Berichten: 1651
Ter info:
van andere banken heb ik wel meer van dergelijke e-mails ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 dec 2019 1:39 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
BillGates schreef:
Vandaag mail ontvangen van Credit Europe waarin ze nadrukkelijk er op wijzen dat ze onder het Deposito Garantie Stelsel vallen.
Persoonlijk vind ik dat verdacht. Sinds wanneer gaan banken (aan geachte klant nog wel) er op wijzen dat bij problemen u tot 100.000 gedekt bent. In een mail die verder niets nieuws vermeldt.
in 2020 lopen veel deposito's af die 10 jaar geleden tegen 4,50% rente werden afgesloten. Die zullen allemaal terugbetaald moeten worden...


Dit is het gevolg van de gewijzigde Europese richtlijnen voor banken, ze moeten jaarlijks meedelen dat de tegoeden onder het DGS gedekt zijn. Dit kan diverse manieren, bijvoorbeeld door een brief, mededeling op het afschrift, op de website etc.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 7:07 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1411
Citaat:
Wij, Credit Europe Bank N.V., sturen u deze e-mail omdat u klant bij ons bent.

Wijzigingen productvoorwaarden
Met deze e-mail informeren wij u dat Credit Europe Bank N.V. de productvoorwaarden Credit Europe Internet Spaarrekening en Credit Europe Internet Termijndeposito heeft aangepast.

U kunt alle informatie over deze aanpassingen lezen in het bericht welke voor u klaar staat in uw persoonlijke online mailbox in Online Banking. Daar vindt u ook een duidelijk overzicht van de aanpassingen van de productvoorwaarden.

Inwerkingtreding nieuwe product voorwaarden
Deze (aangepaste) productvoorwaarden zijn met onmiddellijke ingang van toepassing op internet spaarrekeningen en internet termijndeposito’s die na vandaag nieuw worden geopend.

Op alle bestaande internet spaarrekeningen en internet termijndeposito’s zullen deze aangepaste voorwaarden vanaf maandag 16 november 2020 van toepassing zijn, tenzij wij van u uiterlijk op vrijdag 13 november 2020 schriftelijk bericht hebben ontvangen dat u niet akkoord gaat met de aangepaste voorwaarden.

In het geval dat u ons schriftelijk laat weten niet akkoord te gaan met de wijzigingen, dan wijzen wij u erop dat in dat geval artikel 28 lid 3 en 4 van de huidige productvoorwaarden van toepassing zijn.

Indien u niet akkoord gaat, kunt u ons dat laten weten door het sturen van een brief naar onderstaande postbus of het sturen van een email: info@crediteurope.nl.

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 9:16 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
Jammer dat je de wijzigingen niet erbij inkopieert, want nu moet ik alsnog inloggen om uit te zoeken wat er veranderd is.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 9:20 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1411
Tsja, ik gebruik de rekening niet meer en laat het gaan. Opheffen kost mij meer tijd. Vandaar!

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO