Voor de app/telefoon haters, Aegon gaat het ook grondig aanpakken.
Opnieuw identificeren, en het moet met een Aegon app natuurlijk.
Tja, er staan nog een paar deposito's de komende jaren vrij gaan vallen, nog onder de oude regeling (jaarlijks wordt de uitgekeerde rente op het deposito bijgeschreven en ook rentedragend, niet slecht in deze renteloze tijden), dus ik wil dit nog maar even laten doorlopen.
Morgen maar eens aan de slag dan met al die apps, NIBC moet ik ook nog "doen".
Grappig detail, op de site bij de gestelde vragen "hoe weet ik dat dit geen phishing is?", antwoord: "Wij dreigen nooit met gevolgen als je niet onmiddellijk reageert. We geven echter wel aan hoeveel weken je nog hebt om je te identificeren".
Inderdaad staat in de mail hoeveel tijd je nog hebt:
Wat gebeurt er als u dit niet doet?
"Het is belangrijk dat u zich opnieuw identificeert om bankieren veilig te houden. Wilt u zich daarom vóór 11 november 2020 opnieuw identificeren?"
Maar erbij: "Doet u dit niet? Dan kunt u straks niet meer in uw Persoonlijke Bankomgeving. Op den duur zullen wij uw rekening(en) moeten beëindigen". Nee, dat is helemaal niet dreigend, Aegon
