Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu zo 13 jun 2021 11:57 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 8:10 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 9:13 pm
Berichten: 1635
Voor de app/telefoon haters, Aegon gaat het ook grondig aanpakken.

Opnieuw identificeren, en het moet met een Aegon app natuurlijk.

Tja, er staan nog een paar deposito's de komende jaren vrij gaan vallen, nog onder de oude regeling (jaarlijks wordt de uitgekeerde rente op het deposito bijgeschreven en ook rentedragend, niet slecht in deze renteloze tijden), dus ik wil dit nog maar even laten doorlopen.

Morgen maar eens aan de slag dan met al die apps, NIBC moet ik ook nog "doen".

Grappig detail, op de site bij de gestelde vragen "hoe weet ik dat dit geen phishing is?", antwoord: "Wij dreigen nooit met gevolgen als je niet onmiddellijk reageert. We geven echter wel aan hoeveel weken je nog hebt om je te identificeren".

Inderdaad staat in de mail hoeveel tijd je nog hebt:
Wat gebeurt er als u dit niet doet?
"Het is belangrijk dat u zich opnieuw identificeert om bankieren veilig te houden. Wilt u zich daarom vóór 11 november 2020 opnieuw identificeren?"

Maar erbij: "Doet u dit niet? Dan kunt u straks niet meer in uw Persoonlijke Bankomgeving. Op den duur zullen wij uw rekening(en) moeten beëindigen". Nee, dat is helemaal niet dreigend, Aegon :? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 10:59 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 7:26 am
Berichten: 770
Waarom zeggen ze niet gewoon: kijk op www.aegon.nl en klik linksonder op de knop 'info opnieuw identificeren' o.i.d. De meest zekere manier om niet gefisht te worden, is door zelf naar de site van de betreffende partij te surfen en te kijken of daar betreffende info terug te vinden is. Veel beter dan vertrouwen op een mailtje met een link.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 11:09 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 27 sep 2011 6:16 pm
Berichten: 274
Ik heb ook nog wat deposito's bij Aegon en moet mij opnieuw indenticiferen. Ik heb geen geschikte mobiel voor de identificatie.
Gebeld met Aegon. Aegon gaat een afspraak maken voor indentificatie aan huis door het bedrijf AMP. Ik heb gelijk maar duidelijk gemaakt dat ik niemand in huis wil hebben in deze coronatijd.
Na afloop van de deposito's neem ik onmiddellijk afscheid van Aegon.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 11:30 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 9:13 pm
Berichten: 1635
schraper schreef:
Ik heb ook nog wat deposito's bij Aegon en moet mij opnieuw indenticiferen. Ik heb geen geschikte mobiel voor de identificatie.
Gebeld met Aegon. Aegon gaat een afspraak maken voor indentificatie aan huis door het bedrijf AMP. Ik heb gelijk maar duidelijk gemaakt dat ik niemand in huis wil hebben in deze coronatijd.
Na afloop van de deposito's neem ik onmiddellijk afscheid van Aegon.

Dat was ik toch al van plan. Voor de (huidige) rente hoef je het niet te doen. Echter in deze tijden is het zonde om nog fatsoenlijke deposito's uit het (verre) verleden open te breken.

Ik zag dat je inderdaad iemand aan huis kan laten komen, maar daar heb ik ook geen trek in. Ik ga wel prutsen met de app.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO