Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 28 jun 2017 12:30 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2017 2:03 pm 

Geregistreerd: wo 07 jan 2009 10:50 am
Berichten: 10
Ik heb net een mail gehad dat mijn kopie ID die ik had ingeleverd tijdens het openen is verlopen. Dat klopt ook want ik moet een nieuw paspoort hebben dit jaar. Kan een bank dit eisen? Ik heb het namelijk nog nooit eerder gehad namelijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2017 7:50 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 2399
Vreemd, dat zou betekenen dat je geregeld om de zoveel jaar opnieuw een kopie van je ID moet versturen. Doel van het versturen van je ID is om je te identificeren voor het openen van een rekening. Daarna is het niet meer nodig.
Als ze dit bij mij doen stuur ik niks en laat ik de rekening lekker opheffen. Je krijgt bij de ASN toch bijna geen rente meer. Scheelt ook weer bij a belasting aangifte.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2017 7:57 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 4719
Woonplaats: Obliville
De banken worden steeds gekker en meer paranoïde. Zelf doen ze zaken met drugsbendes en foute regimes maar owee als jouw ID iets te oud is geworden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2017 9:45 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1390
Is SNS beleid. Die zijn ook zo extreem met voor elke nieuwe spaarrekening de hele riedel aan formulieren+ kopie id. weer sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2017 5:01 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: di 27 sep 2011 7:16 pm
Berichten: 212
Het lijkt erop dat ASN in het verleden slordig is geweest met de identificatie.
Het volgende staat nu op de site van ASN:

Als u klant wordt voert ASN Bank een wettelijk verplichte toets uit om te controleren of uw legitimatiebewijs geldig en niet gestolen is. Door een probleem van technische aard is deze controle tijdelijk niet uitgevoerd. Voor een groot deel van onze klanten hebben we deze toetsing alsnog kunnen doen. Bij klanten van wie het destijds aangeboden legitimatiebewijs nu niet meer geldig is kunnen wij die toetsing helaas niet uitvoeren. Daarom vragen wij deze klanten vriendelijk om een kopie van een geldig legitimatiebewijs aan ons te sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO