Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 4:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2009 6:08 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 5:06 pm
Berichten: 15
Hallo, ik lees hier al een tijdje mee en doe daar mijn voordeel mee :) maar nu heb ik de volgende vraag.
Op jullie site lees ik dat de rente op de Kruidvat Maand Spaarrekening momenteel 4.60% - is.
Nu spaart ons gezin sinds 2007 op die Kruidvat maandspaarrekening en wanneer we inloggen daar, staat er nog steeds overandert dat de rente 5% is:

Rentehistorie
Rentehistorie voor rekeningtype KRUIDVAT Maand Spaarrekening
Ingangsdatum Staffel Rente Debet/Credit
07/07/2008 >0 5.00 % C
20/06/2008 >0 4.50 % C
01/01/2008 >0 4.25 % C

Ook bij de veel gestelde vragen op de site:
http://geldplein.kruidvat.nl/maand_sparen_veelgestelde_vragen.aspx?ProdId=457&navigationid=13980000000462&parentid=12980000000321&token=-1
staat te lezen:

Vragen

» Hoeveel rente krijg ik met Kruidvat Maand Spaarrekening?

Rente

Het eerste halfjaar na het openen van de rekening krijg je 7,00%* rente. Daarna maar liefst 5,00*.

*Rentewijzigingen voorbehouden
-----------------------------------------------------------------------------------
Is het misschien zo dat de lagere rente net als bij CEB voor nieuwe spaarders geldt?
Graag uitsluitsel hierover en alvast bedankt daarvoor.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2009 7:54 pm 

Geregistreerd: do 18 sep 2008 6:31 pm
Berichten: 3
Op de Kruidvat site lees ik het volgende:

Financieel voorbereid op de toekomst, wat die ook brengen zal!
Met de Kruidvat Maand Spaarrekening bouw je financiële zekerheid op voor je toekomst en die van je gezin. Voordat je het weet gaan je kinderen naar school. En daarna misschien wel studeren. Voor een maandinleg die je zelf kiest, zie je spaargeld, net als je kinderen, groeien als kool. En dat is prettig. Zelfs als ze niet gaan studeren en je over tien jaar eindelijk die wereldreis eens wilt gaan maken...

De Kruidvat Maand Spaarrekening is volledig en biedt veel voordeel. Zo spaar je de eerste 6 maanden met een absolute toprente van 6,60%* en daarna ontvang je maarliefst 4,60%* rente.

*) Dit is een variabele rente op jaarbasis. Rente per 16-04-2009. Rentewijzigingen voorbehouden. U kunt maar eenmaal van de 6 maanden durende extra hoge variabele rente profiteren. Opent u nog één of meerdere OHRA Maand Spaarrekening(en) dan ontvangt u daarvoor gedurende de eerste 6 maanden de lagere basisrente


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 8:24 am 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 5:06 pm
Berichten: 15
[quote="flubber"]Op de Kruidvat site lees ik het volgende:

De Kruidvat Maand Spaarrekening is volledig en biedt veel voordeel. Zo spaar je de eerste 6 maanden met een absolute toprente van 6,60%* en daarna ontvang je maarliefst 4,60%* rente.

Jawel, dat staat daar inderdaad en hier op spaarinformatie ook maar zoals boven al weergegeven door mij, er staat op de Kruidvatsite bij de veelgestelde vragen 5%, en ook wanneer je daar inlogd op die maandspaarrekening staat er bij de rentehistorie 5%.
Mijn vraag blijft dus of die lagere rente alleen voor nieuwe spaarders geldt :?: :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2010 4:55 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 10:09 pm
Berichten: 317
Februari 2010 de rente is verlaagd naar 2.85 %


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO