Mijn grootste zorg ligt dan ook bij de toekomst:
Allianz schreef:
met een nog betere en meer online dienstverlening.
Als ik hun gevoel voor service en dienstverlening goed interpreteer:
Grote kans dat ze ook de huur van de woning nog voor je op gaan zeggen, of verkopen.
Zekerheidshalve zet ik gelijk wel op de overschrijving: "Huis moet blijven."

@Obli
Allianz werkt veelal met tussenpersonen.
Ik denk dat díe teveel kosten en niet de (slapende) klant.
Kan mij bijna niet indenken dat een slapende klant zou moeten kosten.
Opvallend is dat bijv. Aegon ook al zo'n veegactie heeft gehad.
Het zijn m.i. vaak de van oorsprong verzekeraars die zo'n "service" bieden.
Tussenpersonen zijn vermoed ik inmiddels een blok aan het been geworden.
Er zijn verz.mij-en die zelf al factureren aan de klant, waarbij dat voorheen via een tussenpersoon werd gedaan.
Buiten de misschien vaste basis provisie aan kosten, liggen vele tussenpersonen ook onder vuur met woeker dit en woeker dat.
De kans op omvallen is aan die kant ook een heel stuk groter geworden.