Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 1:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010 10:28 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Toen ik vorige week (ook) een rekening opende bij Allianz,zag ik tot verbazing, dat ik daar NIET over een rekeningnummer beschikte. Wel over een "clientnummer"
Op mijn bank gegevens van mijn tegenrekening stond wel een banknr. van Alliaz. Dit i.v.m. de autom.incasso van € 1,- door Allianz.
Maar dit is NIET het juiste nr. Nadat ik gebeld had met Allianz kreeg ik het juiste rek.nr. waarop ik het geld moest storten.
Ik vind dit echt niet kunnen!!! Dit is toch het eerste als je bij Alliaz een rekening gaat openen.

Bij Allianz betreuren ze deze zaken en beloven verbetering.
Zo is je geld dagen zoek... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO