Ik heb op dit moment een gewone een spaarrekening bij ATBank en wilde, vanwege de hoge rente, een internetspaarrekening openen.
Dit is mij tot nu toe niet gelukt omdat ik door bank van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Ik alle nodige formulieren al twee keer ingevuld en opgestuurd, compleet met een kopie van mijn paspoort. Een medewerker heeft vervolgens mijn voicemail ingesproken, dat ik de aanvraag via de website kon doen en niet schriftelijk.
Via de website de aanvraag gedaan. Krijg ik vervolgens weer een e-mail met een referentienummer met het verzoek om de bijgaande formulieren met een kopie van een legitimatie op te sturen...
Via de telefoon (customer service) kreeg ik het advies om het op e-mail te zetten en op te sturen naar
info@atbank.nl. Geen reactie gekregen. De e-mail vervolgens ook nog maar doorgestuurd naar ander e-mailadressen die op hun website staan. Geen reactie.
Zijn er meer bestaande rekeninghouders die problemen ondervinden om een internetspaarrekening openen bij ATBank?