Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 8:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Duidelijk & Snel
BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2007 1:06 pm 

Geregistreerd: zo 30 sep 2007 12:04 pm
Berichten: 1
Ik moet zeggen dat ik zeer verrast ben door de duidelijkheid en eenvoud van de voorwaarden en formulieren, no-nonsense , geen kleine lettertjes en zeer kort en overduidelijk.

Verder laat de reactiesnelheid niets te wensen over.

Men maakt ook duidelijk dat je je precies aan de aanwijzingen moet houden, zoniet dan wordt het niet geaccepteerd . Dus goed lezen en de aanwijzingen exact uitvoeren.

Een ATB-Internetrekeneing openen gaat heel erg snel, zeker als je je bedenkt er bij mij nog een weekend tussen zit en TNT-post er tweemaal aan te pas moet komen. (1e Aanvraag terug sturen, 2e Paswoord ontvangen)
wo 12-9 om 18:00: Webformulier met aanvraag ingevuld en verstuurd.
wo 12-9 om 20:32: e-mail met aanvraagformulier, instructies en voorwaarden ontvangen.
do 13-9: formulier en kopie identiteit opgestuurd.
Weekend…
ma 17-9 om 14:38: e-mail met bevestiging van ontvangst gekregen plus instructie 1e storting.
ma 17-9 om 18:00: 1e storting gedaan vanaf Postbank (opdracht voor 12:00 is volgende dag, dus nu 2 dagen) .
di 19-9 om 18:31: e-mail met bevestiging van 1e storting ontvangen.
wo 20-9: wachtwoord ontvangen. (codesticker is voor mij wel heel erg moeilijk leesbaar, maar ik ben dan ook visueel wat gehandicapt)

Inloggen zonder probleem, valutadata correct, rente stond er ook al bij vermeld.

Onkie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 maart 2008 9:36 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Aangezien het onderwerp wel van toepassing is, en hier nog helemaal niets op geantwoord is :D :
Gisteren rond half 9 's morgens overboeking gedaan vanaf de internet spaarrekening, en tussen 11 en 12 al op m'n giro, in ongeveer 3 uur dus!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2008 10:16 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
henrid schreef:
Aangezien het onderwerp wel van toepassing is, en hier nog helemaal niets op geantwoord is :D :
Gisteren rond half 9 's morgens overboeking gedaan vanaf de internet spaarrekening, en tussen 11 en 12 al op m'n giro, in ongeveer 3 uur dus!

En dus kun je het voor 12.00 uur weer ergens anders naar toe overboeken alwaar het dan ook weer dezelfde dag moet staan. Wat een verschil met vroeger waarbij je tot 5 valutadagen had als je iets moest overboeken tussen 2 rekeningen via de postbank.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2008 11:50 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
barbaraf schreef:
henrid schreef:
Aangezien het onderwerp wel van toepassing is, en hier nog helemaal niets op geantwoord is :D :
Gisteren rond half 9 's morgens overboeking gedaan vanaf de internet spaarrekening, en tussen 11 en 12 al op m'n giro, in ongeveer 3 uur dus!

En dus kun je het voor 12.00 uur weer ergens anders naar toe overboeken alwaar het dan ook weer dezelfde dag moet staan. Wat een verschil met vroeger waarbij je tot 5 valutadagen had als je iets moest overboeken tussen 2 rekeningen via de postbank.


Och ja, vroeger. Weet je nog hoe je toen geld van je girorekening naar een bankrekening moest overmaken? :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2008 9:28 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
baskruit schreef:
Och ja, vroeger. Weet je nog hoe je toen geld van je girorekening naar een bankrekening moest overmaken? :D
tgv giro vd bank ovv rekening nummer Toch ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2008 10:44 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
barbaraf schreef:
baskruit schreef:
Och ja, vroeger. Weet je nog hoe je toen geld van je girorekening naar een bankrekening moest overmaken? :D
tgv giro vd bank ovv rekening nummer Toch ?

Zo, die zit. :lol: ( voor de niet ingewijden: AT doet het nog steeds zo; ik had jullie ook niet gelijk door)

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2008 11:41 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
Doboy schreef:
barbaraf schreef:
baskruit schreef:
Och ja, vroeger. Weet je nog hoe je toen geld van je girorekening naar een bankrekening moest overmaken? :D
tgv giro vd bank ovv rekening nummer Toch ?

Zo, die zit. :lol: ( voor de niet ingewijden: AT doet het nog steeds zo; ik had jullie ook niet gelijk door)

Lol. Teveel eer. Geloof me, zo had ik het niet eens bedoeld. :)
Ik wilde alleen maar zeggen dat (ook al wordt er veel over gemopperd) het betalingsverkeer inderdaad aanmerkelijk is verbeterd door de jaren heen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2008 5:38 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Ik had met het openen grote problemen met het inloggen maar dat is nu opgelost.
Het min puntje blijf ik nog steeds vinden dat ze stortingen van andere rekeningen niet accepteren .

Voor de duidelijkheid het gaat niet dus opnames .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2008 8:20 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Zeer recent met een familielid de ervaring die dit topic als onderwerp heeft: ' duidelijk en snel'. Precies hun procedure volgen en in no-time is de zaak voor de bakker. Het 1e password dat je van de bank krijgt vraagt wel een nauwkeurige beschouwing, maar alles ging perfect. Een mailtje naar de bank op zondag en op dinsdag stond het op de tegenrekening. Terugboeken naar de nieuwe internetrekening en 's avonds was het zichtbaar via de pc. Wat wil je nog meer? Ze geven hun spelregels duidelijk aan. Op zich een prima zaak dat ze zich strak aan hun eigen (veilige) procedures houden, ook al lijkt het soms wat ' overdone'.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO