Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 10 dec 2019 12:41 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 8:04 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 19 okt 2007 8:19 am
Berichten: 124
Ik mag altijd graag nog even controleren of een betaling die ik heb gedaan naar mijn spaarrekening ook daadwerkelijk is bijgeschreven.

Dus zo ook vandaag, en tot mijn verbazing was mijn verzonden opdracht van afgelopen donderdag nog niet verwerkt. Dus nog maar even kijken bij de Postbank en inderdaad een fout kenmerk in gevuld :S

AT al een mailtje gestuurd met de vraag dit alsnog goed te boeken op mijn internetspaarrekening. Blijkbaar zit er dus geen dubbel check in. Van klatnummer + rekeningnummer tegenrekening.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 8:43 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 8:46 pm
Berichten: 210
Woonplaats: ZH
Ik heb dit jaar diverse keren geen kenmerk ingevuld bij de overboeking en toch werd de betaling altijd goed ontvangen.

Ze hebben me toen wel bericht het voortaan wel in te vullen omdat daardoor gautomatiseerd kan worden geboekt, handmatig duurt het langer. Dus met behulp van de tegenrekening weten ze wel voor wie het bestemd is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 8:45 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 19 okt 2007 8:19 am
Berichten: 124
Ow, dan wacht ik nog even af misschien valt hij bij hun er wel uit in de standaard run, en boeken ze hem handmatig op de juiste rekening.

Dank voor je tip


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 jun 2008 9:11 am 

Geregistreerd: ma 16 jun 2008 8:57 am
Berichten: 12
Heb ook wel eens een bedrag van de verkeerde tegenrekening overgeboekt , 4dagen later werdt het terug geboekt , geen probleem dus .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 jul 2011 12:51 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 9:47 pm
Berichten: 299
Ik heb gisteren een bedrag overgeboekt naar ATB maar per ongeluk de tegenrekening van de Postbank als kenmerk vermeld. Ik wilde vandaag even bellen maar zag net dat het bedrag keurig op de ATB rekening staat (wel staat er bij: SVP klantnummer vermelden).


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO