Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 9:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Inloggen onmogelijk
BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2007 11:09 pm 
Waarschuwing voor wie deze hoge rente wil hebben:

Inloggen is onmogelijk, na 5x fout invoeren wachtwoord (het is altijd fout!) mag je weken wachten op een nieuw wachtwoord en ook
dat is niet in te voeren. (al zou je het 1000x mogen proberen)
Ondertussen ben je wel je eerste inleg kwijt en opheffen is
enige mogelijkheid om je geld terug te krijgen.

Tip voor wie toch doorzet : eerste storting niet hoger doen
dan 1 euro!!


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 02 aug 2007 6:59 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
Ik herken hier niets van, ik heb een nieuwe rekening geopend (ik had al een spaarrekening met 3.65%) en daar geld op gestort van mijn tegenrekening. Geen problemen, het duurde alleen een paar dagen. Daarna heb ik het geld van de oude naar de nieuwe rekening overgezet via de tegenrekening. En dat kostte ook weer een paar dagen. Maar dat is logisch, want zo werken banken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 02 aug 2007 2:46 pm 

Geregistreerd: vr 15 jun 2007 5:47 pm
Berichten: 5
Bij mij duurde het een kleine maand voor ik mijn wachtwoord had. Ook had ik inlogproblemen (een als hoofdletter O vermomde nul) en twee telefoontjes met de helpdesk (gratis) verder, kon ik eindelijk inloggen. Volgens de telefoniste hadden heel veel klanten inlogproblemen. Dat ze ondanks mijn brief mijn gewone spaarrekening niet hebben opgeheven zal ik ze maar vergeven. Ze hebben het erg druk en dan is het ook nog vakantietijd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 02 aug 2007 3:40 pm 
Hier geen enkel probleem.
Het aanvraag en openen proces duurt allemaal wat langer dan je graag wil, maar binnen 3 weken van insturen aanvraagformulier tot verkrijgen wachtwoordbrief (2 brieven zelfs) en in 1x probleemloos ingelogd.
Wachtwoord een beetje lastig leesbaar, maar wel veilig gedaan met zo'n speciaal stickertje.

Boekingen ook prima in orde, Postbank-->ATB voor 12:00uur via mijn postbank, bijgeschreven op ATB de volgende werkdag; boekingsdatum = dag van overschrijving, helemaal normaal zoals ik gewend ben bij andere banken.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2007 6:55 am 
Bij mij alles ook goed gegaan. Ik kreeg de brief met pincode ook twee keer, vreemd!!!! Als je postbode dus eentje had meegejat, zou je dat nooit weten!!

Maarre, "Gast", je hebt toch wel de goeie inlogpagina he? Ik maakte namelijk eerst ook de fout om proberen in te loggen op

https://atbconnect.atbank.nl/ATBIBS32/

in plaats van:

https://atbconnect.atbank.nl/ATBIBSR/

(Let op de laatste letters, die moeten zijn "SR", en niet "S32"). Ik had namelijk een AutoHotkey macrootje gemaakt voor het inloggen, maar stom stom stom, ik had dus de verkeerde pagina!! Op zich ook al vreemd dat die pagina's zo op elkaar lijken.

Probeer maar eens, maar geef voor de veiligheid maar niet je wachtwoord op de paginadie eindigt op "S32"!!!!


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2007 6:54 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Je krijgt per post (TNT) pas 4 dagen na de activeringsmail een wachtwoord .
En jullie raden het al .Ook ik kan niet inloggen .

Ik gebruik Firefox met Java maar dan kan het niet aan liggen.

Alles bij elkaar van aanvraag tot deze status duurt het nu al een maand .
http://forum.spaarinformatie.nl/viewtopic.php?t=39


Ik heb ze nu een mail gestuurd want je kan pas Maandag weer bellen.
Al jaren tot grote tevredenheid een gewone spaarrekening maar nu het niet werkt ga ik er toch een beetje anders over denken.


Laatst bijgewerkt door Inter op vr 03 aug 2007 10:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2007 9:30 pm 
Oei... na deze verhalen begin ik toch te twijfelen aan mijn plan om aanstaande maandag een "groot bedrag" over te boeken.

Mijn ervaringen tot nu toe:
23 juli: "Uitnodiging" tot doen van eerste activeringsbetaling (heb 1 euro gestort)
25 juli: Bericht dat de betaling is ontvangen, gebruikersnaam ontvangen per email
1 augustus: Pincode ontvangen per post (2 keer!). Kon eerst niet inloggen, maar dat lag aan mezelf! (zie boven)

Bij mij ging alles dus redelijk vlot, maar ik begin nu dus toch wel een beetje te twijfelen!!


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2007 10:03 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Citaat:
Oei... na deze verhalen begin ik toch te twijfelen aan mijn plan om aanstaande maandag een "groot bedrag" over te boeken.

U/Je kan (nu) toch wel inloggen ?
Vaak is het zo als je éénmaal zelf het wachtwoord kan veranderen loopt alles wel soepel.

Verder zal het handiger zijn als gasten hier ook een naam (nickname) vermelden .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2007 6:47 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Inter schreef:
U/Je kan (nu) toch wel inloggen ?

Het is inderdaad "je" :wink: . En ja, ik kan inloggen...

OK, ik zal dan toch maar een (door de DNB gedekt) bedrag gaan storten...

Maarre, Inter, heb je inmiddels ook geprobeerd om met een andere browser of andere pc (met andere browser) in te loggen?

Inter schreef:
Verder zal het handiger zijn als gasten hier ook een naam (nickname) vermelden .

Sorry dat ik hierboven als "gast" sta vermeld, ik was in de veronderstelling dat ik automatisch was ingelogd. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2007 9:04 am 
Inter schreef:
Je krijgt per post (TNT) pas 4 dagen na de activeringsmail een wachtwoord .
En jullie raden het al .Ook ik kan niet inloggen .

Ook ik kon in eerste instantie niet inloggen met het password wat me was toegestuurd.
Dit password was erg moeilijk te lezen op het papiertje.
Toen ik nog eens heel goed keek bleek dat ik een "S" voor een "5" had aangezien.
Na dit voorval heb ik geen problemen meer gehad met het inloggen.

Inter schreef:
Ik gebruik Firefox met Java maar dan kan het niet aan liggen.

Ik gebruik ook Firefox (2.0.0.6) met Java dus die combinatie lijkt wel in orde te zijn.
Je geeft aan dat je niet kunt inloggen, ik maak daaruit op dat Firefox Java wel opstart, nietwaar?
Overigens, krijg je een foutmelding? En zo ja, welke?


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2007 9:47 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Citaat:
Toen ik nog eens heel goed keek bleek dat ik een "S" voor een "5" had aangezien.


Die staat er niet bij maar er staat wel een l .Die kan je ook voor een hoofdletter I aan zien .
Maar voordat ik dit kon proberen was de boel al geblokkeerd .
Dat gebeurd zonder waarschuwing vooraf ,na 5 pogingen.
Citaat:
Je geeft aan dat je niet kunt inloggen, ik maak daaruit op dat Firefox Java wel opstart, nietwaar?

Ja hij geeft dat , in het system tray (systeemvak), met een icoontje aan .
De laatste versie .(veiligheid)


Citaat:
Overigens, krijg je een foutmelding? En zo ja, welke?


Dat niet en ook niet deze :

afbeelding: http://img376.imageshack.us/img376/8739/atbconnectkleinst0.jpg

Maar dat is na het inloggen.

Verder gebruik ik Firefox 2.0.0.6 maar dan kan het niet aan liggen .
Zal vreemd zijn als dit nog steeds zo is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2007 9:56 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Citaat:
Sorry dat ik hierboven als "gast" sta vermeld, ik was in de veronderstelling dat ik automatisch was ingelogd.


Zonder te registreren kan je ook een naam vermelden maar ik kom er wel uit .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: inloggen
BerichtGeplaatst: do 16 aug 2007 11:45 am 
wat een ramp .6 weken gewacht op een bevestigingsmail uiteindelijk binnen een dag geregeld [na dreigen dat ik mijn geld zou weghalen]proberen in te loggen je raad het al na 5 foutieve invoeren van je wachtwoord kun je een nieuw wachtwoord aanvragen .eens kijken hoe lang dit gaat duren.mensen een goede raad .ga naar de credit europe bank voor 4,25 procent
binnen 14 dagen geregeld inloggen fluitje van een cent .puike service
heel wat beter dan die amateurs van de at bank.is ook beter voor je gezondheid en voor maar en kwart procent minder


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 16 aug 2007 12:04 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
[quote]eens kijken hoe lang dit gaat duren[quote]

Bij mij was het wel 5 werkdagen Zie daarvoor het andere topic wat ik heb gemaakt.

De procedure bij Credit Europe is inderdaad veel beter en je krijgt ook nog papieren afschriften maar ze moet wel voor iedereen gewoon 4.25% rente geven.Niet als je daarover als oude rekeninghouder daar over gaat klagen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: inloggen
BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2007 7:18 pm 
vandaag weer een nieuw wachtwoord gehad.zowaar lukte het mij om het wachtwoord te veranderen daarna werd ik uitgelogd en lukte mij het niet meer om in te loggen.morgen weer bellen en dan maar weer afwachten
misschien als ik dreig dat ik weg gaat bij de atbank gaat het wat sneller
word vervolgd


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO