Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 11:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2007 9:45 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
Heeft er al iemand geld overgeboekt naar zijn tegenrekening.
Vanaf mijn ATB Spaarrekening krijg ik (al sinds jaar en dag) een Spoedbetaling naar de Postbank.
Vanaf mijn ATB Internetspaarrekening krijg ik zelfs een Spoed buitenland betaling naar de Postbank.
Ligt dat aan de verwerking bij de Postbank of gebeurt dit bij andere banken ook?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2007 10:06 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Ik heb dat nooit zo begrepen .Geef je geen opdracht voor een spoed staat het er wel bij.Maar er worden nooit geen extra kosten in rekening gebracht.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 3:36 pm 
Terugboeken van de gewone spaarrekening staat inderdaad altijd spoedoverboeking bij. Niet alleen bij de postbank, zelf heb ik Argenta.
Nu heb ik ook van de internetspaarrekening een klein bedrag getracht terug te storen, dit is wel afgeschreven en verwerkt als ik online kijk, echter het bedrag is nooit op mijn rekening aangekomen. Ik heb gebeld (mail werkt totaal niet voor internetspaarrekening) en men gaat dit uitzoeken en ik wordt binnen 10 dagen teruggebeld.
Ik weet niet of andere mensen dit al hebben geprobeerd, wellicht dat het aan mijn tegenrekening bij Argenta ligt. Ze gebruiken SWIFT codes, maar dat zou juist geen problemen mogen opleveren.
Zijn er al mensen geweest die van internetsparen succesvol geld hebben teruggestort???


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 4:04 pm 
Sorry barbaraf, jij had al succesvol teruggestort naar de postbank, dus mijn vraag in mijn vorige reactie was niet terecht.
Ben benieuwd waarom het naar mijn Argenta niet werkt. Ik zal dit tegen de tijd ik antwoord heb wel plaatsen.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 7:14 pm 
Het is toch opgelost. Werd zelf terug gebeld. Bleek dat bij de aanvraag Argenta niet juist werd gekoppeld als bank van de tegenrekening. Is nu aangepast en het werkt nu.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 8:55 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Bedankt voor de info. Ik heb zelf ook een rekening bij de Argenta, mocht ik ooit besluiten om die rekening als tegenrekening voor mijn AT Bank spaarrekening in te stellen, kan ik er dus vanuitgaan dat dit moet lukken. Is toch weer een geruststelling!

Vraagje, if I may: Hoe snel gaat de overboeking van ATB naar Argenta (gerekend in valutadagen?)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2007 8:52 pm 
Stuiver

Geregistreerd: wo 05 sep 2007 9:29 pm
Berichten: 73
Overboeken van ATB naar Argenta: als je het in de avonduren regelt dan is de boek- en valutadatum bij ATB de dag erna. De eerstvolgende dag daarna staat het op je Argenta rekening.
In mijn geval: 27 aug rond 21:00 ingevoerd; ATB datum 28 aug: Argenta 29 aug.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO