Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 10:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: wachtwoord wijzigen
BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2008 7:39 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 12:38 pm
Berichten: 1120
Woonplaats: Hirdo
Aangezien ik nogal wat internetbanken heb(waaronder de atb bank)ben ik blij dat dat er alleen naar de tegenrekening kan worden overgeboekt.
Je moet er toch niet aan denken dat er door een of ander virus(al dacht je dat je goed beveiligd was),alles plotseling
weg is zoals bij de postbank pas geleden.
Een goed wachtwoord is daarbij ook belangerijk en dat moet je zo nu en dan veranderen voor alle zekerheid ,ook al
vraagt de bank er niet om,toch doen!!
Eigenlijk wel attent van die ATB BANK. :o

_________________
Als tijd geld is, hoe arm ben je dan als je géén tijd hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wachtwoord wijzigen
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 7:41 pm 
Ik kon net als laatst eergisteren weer eens niet inloggen.

Ondanks dat ik zeker wist de juiste gegevens te gebruiken werd mij de toegang tot mijn rekeningen geweigerd.

Boos weer naar Amsterdam gemaild en bericht teruggekregen dat volgens hun alles klopt maar dat ik rekening moet houden met hoofdletters etc.

Zelf flink lopen puzzelen wat er fout zou zijn,vandaag mijn wachtwoord ontvangen en ja hoor,dit gebruikte ik ook,dus daar ligt de fout niet......

Verder denken dan,wat doe ik fout,ik knip en plak letterlijk mijn gebruikersnaam uit de door ATB gestuurde mail,vul netjes mijn wachtwoord correct in en er gebeurd niets.......

Misschien dat het knippen en plakken van de codes op de 1 of andere manier niet geaccepteerd word..............zucht.......anders weet ik het ook niet............


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: wachtwoord wijzigen
BerichtGeplaatst: wo 31 dec 2008 7:46 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 25 dec 2008 11:34 am
Berichten: 538
Wat ik zelf nog wel eens heb bij het invoeren van een wachtwoord is dit ik per ongeluk Shift+CTRL tegelijk ingedrukt heb. Hierdoor wordt de toetsenbord instelling anders en kloppen de tekens die normaal met shift opgeroepen worden niet meer.
Het is overigens wel afhankelijk van de verdere instellingen van je PC of dit uberhaupt mogelijk is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wachtwoord wijzigen
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 2:20 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Ik doe alleen maar kopiëren en plakken bij bijna alle banken, dus daar zal het niet aan liggen.
Vanavond maakte ik wel een keer een fout toen ik een spatie mee kopieerde.
Extra spaties voor of achter login/pass zijn ook funest bij inlogpogingen.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wachtwoord wijzigen
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 4:27 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Bij mij is het toetsenbord wel eens van slag. Dit geld dan alleen voor de leestekens. De computer resetten is dan de oplossing. Maar als je die leestekens in de wachtwoord gebruikt zie je niet dat het fout gaat (*****). Je bent dan overtuigd dat je het goed doet maar niet dus.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wachtwoord wijzigen
BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 9:04 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 25 dec 2008 11:34 am
Berichten: 538
Thijs, probeer eens CTRL+Shift in te drukken en het wachtwoord dan nog eens in te toetsen. Het zou het probleem kunnen zijn dat ik een paar posts hoger omschrijf.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO