Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu vr 13 jun 2025 2:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2023 10:54 am 
Kwartje

In de product voorwaarde van de Internet Spaarrekening staat:
Citaat:
Overboekingen naar de Internet Spaarrekening mogen alleen van de bij ons bekende tegenrekening afkomstig zijn. De Bank behoudt zich het recht voor overboekingen naar de Internet Spaarrekening afkomstig van een rekening anders dan de bij ons bekende tegenrekening, te weigeren.
Er staat dus niet dat het onmogelijk is maar dat ze het recht hebben om de overboeking te weigeren.
In de algemene voorwaarden staat er niks over de tegenrekening.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2023 3:42 pm 
2 Kwartjes

Beste klant,
Heel hartelijk dank voor je mededeling.
Deze fout heb ik meteen doorgestuurd en wordt gewijzigd.
Vriendelijke groet
Het Credit Europe Bank Team

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2023 4:32 pm 
2 Kwartjes

frekie schreef:
Beste klant,
...
Klant van de maand ! ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 14 okt 2023 9:33 am 
Kwartje

Ik had het contactformulier ungevuld en kreeg na een week antwoord. Nu toch 3.55% rente op mijn rekening.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2023 1:28 pm 
2 Kwartjes

Nieuwe tekst op de webiste
"In verband met de wettelijke identificatieplicht dient de eerste overboeking na opening van de spaarrekening afkomstig te zijn van de door jou opgegeven tegenrekening. Nadat deze afgeleide identificatie heeft plaatsgevonden en de spaarrekening geactiveerd is, kun je van je tegenrekening geld overboeken naar je spaarrekening bij Credit Europe Bank. Meer informatie over de afgeleide identificatie lees je in ‘informatieblad identificatie rekeninghouder(s)’ deze vind je op de pagina Formulieren & documenten."
Dus niet meer van en andere rekening.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2023 11:42 am 
Gulden

Via het Spaarinformatieforum werd ik attent op deze actie, hoewel ik er nog een termijdeposito heb lopen die in januari 2024 afloopt, heb ik mijn spaarrekening al jaren niet meer gebruikt vanwege de matige rente vergoeding.
Ik dacht ik vraag of ik nog in december met deze actie mee kan doen, ik kreeg het volgende antwoord:
Citaat:
De betreffende afdeling controleert of uw gegevens up-to-date zijn en als alles in orde is, ontvang je natuurlijk ook deze rente voor 6 maanden.
Afwachten of dit gaat lukken, dan heb ik vrij opneembaar voor 6 maanden een hogere rente dan een 1 jaarsdeposito bij deze bank, die op 3,25 % staat.

Edit, het is vandaag goedgekeurd, dan gaat een groot deel van mijn spaarbedrag bij Advanzia daar heen voor het aankomende 6 maanden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]