Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu do 05 dec 2024 9:35 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 19 nov 2024 8:53 pm 

Credit Europe heeft vandaag zijn rentes aangepast voor de deposito's. Tevens is de welkomst actie voor nieuwe klanten aangepast in percentage en in looptijd.
Info: https://www.crediteurope.nl/onze-produc ... ndeposito/

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 nov 2024 7:35 am 
Knaak

@rally
Jammer dat je de wijzigingen niet concreet beniemd, maar ik zie dat ze niet interessant zijn.
Wel heeft CEB mijn 1e jaarrente van 3,95% uitbetaald. Helaas maar voor drie jaar vast gezet...

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 nov 2024 11:34 am 
Gulden

Ik heb begin dit jaar nog net op tijd een 7 jaars deposito afgesloten bij Credit Europe tegen 3,5 %. Bijzonder goede timing, maar meer geluk dan wijsheid.
De 3,5 a 4 % rente zie ik voorlopig niet meer terugkeren bij de Credit Europe bank, de deposito van 3 maanden tegen 2,8 % is in mijn ogen wel interessant. Begin januari volgend jaar valt een half jaar deposito vrij, die ik net voor juli dit jaar afgesloten heb tegen 3 %.
Je ontvangt op dit moment met de huidige inflatiecijfers nog steeds te weinig spaarrente om die te compenseren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 nov 2024 3:09 pm 
2 Kwartjes

Garanti is nog 3,1% voor 3 mnd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 nov 2024 5:52 pm 
Knaak

@Martijn CEB 7 jaar 3,5 is een mooie rente!
Voor mij is Openbank interessanter voor de korte termijn: 6 maanden gegarandeerd 3,25%.
Advanzia vergoedt vrij opneembaar en gegarandeerd 3,40% t/m februari als je opent en voor 01/12 minimaal 5k inlegt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 nov 2024 6:06 pm 
2 Kwartjes

Hou wel rekening dat Advanzia hyperactief is bij het voorkomen van witwassen, niet communiceert en je rekeneing zo maar kan bevriezen als je geen antwoord geeft, of als je wel antwoord geeft en ze dit niet verwerken. Ik zou het mijden. Voor die paar tienden de stress niet waard.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 nov 2024 6:52 pm 
Gulden

@Stuiver
Citaat:
Advanzia vergoedt vrij opneembaar en gegarandeerd 3,40% t/m februari als je opent en voor 01/12 minimaal 5k inlegt.
Bedankt voor de tip, vorig jaar december heb ik mijn Advanzia Bank vrij opneembare spaarrekening leeggehaald en daarmee heb ik op 1 januari 2024 de spaardeposito bij Credit Europe geopend, net een week voordat de spaarrente daar omlaag ging. Echter heb ik daarna nog een bedrag kunnen laten renderen tegen 3,55 % begin dit jaar, als welkomstbonus.
Toevallig heb ik vandaag ingelogd in de vernieuwde webomgeving van Advanzia bank, waar mijn saldo nul is. Na het weghalen van toch een aardig bedrag heb ik geen aanbod meer gekregen voor een eventuele nieuwe actierente. Een rekening sluiten en weer openen vindt ik teveel gedoe.
Mijn voorgevoel is dat met het volgend jaar in aantocht, en in Europa dalende inflatie(s) de spaarrente op spaarrekeningen en deposito´s nog verder omlaag gaan zoals ze dit jaar al een neerwaartse trend hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 22 nov 2024 12:03 am 
Knaak

@frekie. Off topic, maar ik ben al jaren tevreden bij Advanzia. Maar het is goed om alert te zijn. Voor nu verdeel ik vrij opneembaar dus over twee banken, dat is in ieder geval goed voor spreiding.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 22 nov 2024 12:35 am 
Moderator

stuiver schreef:
@frekie. Off topic
3 goeie punten. Het ging over CEB.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]