Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 23 apr 2024 7:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 05 mei 2014 7:03 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Het is dat het samen met een afschrift kwam, want anders zou ik er nog iets kwaads van derden achter zoeken ook.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2014 4:51 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Blijft nog de vraag: heeft iedereen op SI met een rekening bij CE zo'n brief gehad? Of toevallig alleen de klanten waarvan het id-bewijs dit jaar verloopt.

@obli 2022?? Bofkont! 8)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2014 5:56 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
M'n ID is twee jaar geleden al verlopen.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 06 mei 2014 8:01 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5824
Woonplaats: Obliville
groentje schreef:
Blijft nog de vraag: heeft iedereen op SI met een rekening bij CE zo'n brief gehad? Of toevallig alleen de klanten waarvan het id-bewijs dit jaar verloopt.

@obli 2022?? Bofkont! 8)


Bij mij verloopt het paspoort inderdaad dit jaar.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 12:11 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 29 jun 2007 9:23 am
Berichten: 135
Blijft ook de vraag wat er gebeurt als je niet reageert. Ik heb er nog een langlopend deposito met een voor CE vervelend hoge rente. :)
Wellicht voelen ze zich dan genoodzaakt om het deposito te beeindigen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 1:25 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Laten ze eerst maar eens de technische problemen met de site oplossen die ik al maanden heb en waar ze blijkbaar echt niks aan doen. Het moet van twee kanten komen en dat zal ik ze vertellen.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 2:37 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
binkie schreef:
Blijft ook de vraag wat er gebeurt als je niet reageert. Ik heb er nog een langlopend deposito met een voor CE vervelend hoge rente. :)
Wellicht voelen ze zich dan genoodzaakt om het deposito te beeindigen?

Voor een deposito lijkt me niet. Immers, dat is (als het goed is) gecontroleerd toen het bedrag gestort werd. Als ze nu willen controleren op terrorisme/witwassen, gaat het om vrije spaarrekeningen en nieuw af te sluiten deposito's, lijkt me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 5:43 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Ik heb nog een aantal deposito's lopen bij de CE bank met voor hun nu inderdaad nadelig hoge rentes.

Maar meteen de brief met de te actualiseren info opgestuurd, wat hiervan de bedoeling is inderdaad de vraag, ik heb mijn voornamen volledig ingevuld, voor de rest geen verandering.

Ik heb hoewel er niet om gevraagd werd, toentertijd bij het openen van de rekening had ik al een kopie van mijn paspoort opgestuurd, maar dit is al een paar jaar geleden, een nieuw kopie van mijn huidige identiteitsbewijs opgestuurd.

Misschien dat men alsnog een tweede rekeninghoudster/houder op kan geven, toentertijd heb ik iemand gemachtigd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 8:35 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3718
Martijn schreef:
Ik heb hoewel er niet om gevraagd werd, toentertijd bij het openen van de rekening had ik al een kopie van mijn paspoort opgestuurd, maar dit is al een paar jaar geleden, een nieuw kopie van mijn huidige identiteitsbewijs opgestuurd.


Je hebt toch wel je identiteitskopie gemaakt zoals hier beschreven?

Wellicht komen we er achter waarom CE deze gegevens wil weten als iemand een e-mail naar ze toe stuurt en vraagt waarvoor het nodig is en wat er gebeurd als je het weigert? In worste case scenario zullen ze denk ik een herinnering sturen met daarbij de eventuele gevolgen.
Ik heb trouwens ook nog een deposito lopen van dacht 5,5% en 4,5% tot 2019. Aan de ene kant ben ik er blij mee, aan de andere kant niet.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 8:57 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
Piggy schreef:
Je hebt toch wel je identiteitskopie gemaakt zoals hier beschreven?



lachen, banken moeten wiswassen tegengaan en dan streep jij je bsn nummer door.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 13 mei 2014 3:39 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Ik heb geen oproep ontvangen. Het ID bewijs waar de bank over beschikt hoeft niet actueel te zijn. Er is dus geen reden een nieuwe te sturen. Het gaat om een correct BSN nummer te hebben en dat wijzigt niet, je geboortedatum wijzigt ook niet. Je naam wijzigt ook niet zomaar en dat is bovendien niet relevant, je bent immers een nummer voor de bank en de staat.

Als je de kopie van je ID zo aanpast als de ministeriële verordenig (aan)beveelt en ze acceperen het dan weet je hoe serieus het was.
De overheid (aan)beveelt overigens dat je bij de bank van het kopie van het ID bewijs dat je van de overheid in bruikleen hebt een tekst erdoor zet en de foto wegkrast voor de bank.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO