Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu zo 20 okt 2019 12:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2013 4:21 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1060
JandeV schreef:
Nou ben ik helemaal geen voorstander van Tan per SMS, maar in dit geval ben ik ermee opgescheept terwijl ik hier deposito's heb lopen. Die ga ik natuurlijk niet voortijdig beëindigen, alleen vanwege die m-Tan. Verlengen zal er niet meer in zitten en natuurlijk schrijf ik bijgeschreven rente zo spoedig mogelijk over naar een beter renderende rekening.

Ik heb er een paar langlopende-deposito's waarvan de rente per maand vrij komt en die ik trouw elke maand overboekte...... En daar had ik dus even helemaal gin zin in Tan.

Ik moet zeggen dat ze dit keurig opgepakt hebben na mijn (boze) eMail hebben ze me gebeld en nu wordt van alle deposito's de vrijvallende rente automatisch dezelfde dag overgeboekt naar de tegenrekening.
Dus wat dat betreft ben ik er op vooruit gegaan.

_________________
Trying to save safe...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2013 4:31 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5089
Woonplaats: Obliville
Da's goed geregeld zo :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2013 5:12 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 2932
Lijkt mij ook een goed plan :!:

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2013 8:30 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 12 apr 2012 8:21 pm
Berichten: 60
Hallo,

kan melden: De verzending van de mTan-Codes naar (mijn) T-Mobile-gsm is inmiddels correct gelukt (binnen enkele seconden na "Bevestigen"van de overboeking.
Ik hoop dat dat voor iedereen geldt, die tot nu problemen had met de sms-mTan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 1:07 am 
Stuiver

Geregistreerd: di 03 jun 2008 11:24 pm
Berichten: 72
Intrest schreef:
Is het nu ook eindelijk mogelijk, om online als je ingelogd bent, aan te geven dat je deposito op einddatum niet automatisch verlengd wil hebben. ??
Of moet dit nog steeds super ouderwets, door een formulier in te vullen, dit per post op te sturen en dan maar hopen dat het bij CEB aankomt en deze het ook nog goed verwerken.
Bevestigen doen (deden) ze niet aan.


Er lijkt e.e.a. gewijzigd te zijn op dit vlak ... er is nu een kopje verlenging met daaronder aangegeven 'geen verlenging' bij mijn deposito's. Bovendien kun je nu de deposto aanpassen:

Verlenging ... geen verlenging, verlenging inlegbedrag, verlenging bedrag incl. rente of verlenging ander bedrag.

Uitbetalingskeuze ... uitbetaling op de top interest rekening, uitbetaling inlegbedrag naar de tegenrekening, uitbetaling inlegbedrag incl rente naar de tegenrekening, gedeeltelijke betaling van het inlegbedrag naar de tegenrekening of betaling rentebedrag naar de tegenrekening.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 1:55 am 
Daalder

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 2199
Let wel op:
Als je wijzigingen aanbrengt, komt er in de gegevens van het deposito het nieuwe rentepercentage te staan. Dit zal in veel gevallen lager zijn dan het eerder afgesproken percentage.
Wat er gebeurt nadat er op [bevestigen] is geklikt weet ik niet.

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 9:49 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 2932
EEN grote BUG dus.
Ik wacht wel ff tot het NOG beter geworden is.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 3:14 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 761
Piet_Pecunia
Citaat:
Ik moet zeggen dat ze dit keurig opgepakt hebben na mijn (boze) eMail hebben ze me gebeld en nu wordt van alle deposito's de vrijvallende rente automatisch dezelfde dag overgeboekt naar de tegenrekening.
Dus wat dat betreft ben ik er op vooruit gegaan.


Dit is een goede tip, ik heb ook enkele deposito's lopen, waarvan een maandelijks uitkeert. Ik heb een (vriendelijke) :D eMail gestuurd en gevraagd of dit omgezet kan worden om direct uit te betalen op de tegenrekening. Online is bij het afsluiten en een ander te regelen bij je instellingen maar op dit moment niet tussentijds, wel zag ik dat toentertijd schriftelijk doorgegeven door mij staan op hun website dat de deposito's niet stilzwijgend verlengd worden.

Ik denk dat dit handig is dat je dit in de toekomst volledig via internet kan doen bij het afsluiten van een deposito.

Op Independer heb ik voor Credit Europe in December dit jaar al een goede beoordeling geplaatst. Hopelijk bij het vrijvallen van de deposito's in de toekomst komen er weer concurrerende spaartarieven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 3:52 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 2932
Ik heb ze ook maar eens 2 vragen gesteld via mail:
- of het rentepercentage bij aanpassing van deposito wel/niet verlengen juist willen weergeven (ik zie het ook fout staan)
- of de maandelijkse rente betalingen automatisch naar de tegenrekening overgemaakt kunnen worden
Ben benieuwd...

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 3:59 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 27 sep 2009 5:34 pm
Berichten: 447
Evenals Jean geen problemen meer met mTAN i.c.m. T-Mobile.
Ik 'moet' nog tot 2019. De oplossing aangeboden aan piet_pecunia is zeker het overwegen waard.
Ik wacht nadere berichten van henrid af.


A penny saved is a penny earned.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 5:55 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 2932
Ik ben gebeld door CE en ze hebben beide zaken (niet verlengen en maandelijks rente naar tegenrekening) meteen keurig afgehandeld, top!
Het enige puntje is dat ik nu een StringIndexOutOfBoundsException krijg als ik de deposito wil inzien.
De weergave van de juiste rente bij de bevestiging op het scherm moest nog opgelost worden.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 6:03 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 761
Ik ben vanmiddag ook na mijn verzonden email gebeld door Credit Europe, erg snelle respons.

Mijn deposito met maandelijkse uitkering gaat straks automatisch via mijn Top Intrest Spaarrekening geld overboeken richting mijn tegenrekening, goed en snel geregeld.

De deposito die jaarlijks uitkeert doe ik zelf m.b.v. de Tan code, een keer per jaar is dit wel te doen :)

Ze zijn nog bezig de website verder te perfectioneren, nu maar eens afwachten of ze in de toekomst nog goede spaarrentes gaan krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 6:56 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 2932
Maar krijg jij dan geen "Application Error" op de site zodra je je gewijzigde deposito wil bekijken?
Zelfs op een andere pc kan ik er niet meer in sinds de telefonische aanpassing.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 9:43 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 761
@henrid

Ik heb zojuist kunnen inloggen op de website van Credit Europe en krijg geen application error te zien , er staat nu in mijn product betreffende de afgesloten deposito alles correct zoals ik dat telefonisch doorgegeven had.

Veranderd is inderdaad, het uit te keren rentebedrag, nu staat er :

Keuze uitbetaling: UITBETALING RENTEBEDRAG NAAR DE TEGENREKENING


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 10:16 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1659
@Martijn
staat er ook nog het 'oude' (=bij afsluiten) rentepercentage of hebben ze dit ook aangepast?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO