Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 2:42 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 27 nov 2021 8:38 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
o.k. duidelijk nu voor mij.

Edit, ik lees net online bij de Rabobank dat als je hier van wilt profiteren dit voor 1 december 2021 moet doen. Daarna is het van 1 december 2021 tot en met 1 januari 2022 niet mogelijk om dit product af te sluiten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 1:13 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 24 dec 2010 11:58 am
Berichten: 887
Het ABN AMRO Groendeposito is te openen (toch nog in 2021).
https://www.abnamro.com/nl/nieuws/abn-amro-zet-nieuw-groendeposito-in-de-markt

rente: - 1%
De minimuminleg is € 25.000.
Looptijd: 1 jaar

_________________
Neem nodig risico


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 8:00 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: zo 27 sep 2009 5:34 pm
Berichten: 672
Thans op de website van ABN AMRO:
Citaat:
Op dit moment is het vanwege een technische storing helaas tijdelijk niet mogelijk het Groen Spaar Deposito aan te vragen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Op 17 december om 10.00 uur geven wij u op deze plek een update. Hopelijk is het dan weer mogelijk om het Groen Spaar Deposito te openen. Mocht dit niet het geval zijn dan geven wij een nieuwe indicatie wanneer wij verwachten dat het weer mogelijk is een Groen Spaar Deposito te openen. Onze excuses voor het ongemak.


A penny saved is a penny earned.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 10:02 pm 
Daalder

Geregistreerd: vr 29 aug 2014 12:46 pm
Berichten: 1652
loop een keer extra naar de pinautomaat
Je kunt ook voor de jaarwisseling nog wat extra contant geld opnemen. Dit jaar is 552 euro (of 1.104 euro bij een fiscaal partnerschap) vrijgesteld van vermogensbelasting.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 10:29 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Citaat:
loop een keer extra naar de pinautomaat

Voor het bedrag dat ik wil gebruiken voor de Groendeposito moet ik heel wat keren heen en weer lopen :) naar de pinautomaat

Ik heb toch besloten om als het lukt een Groendeposito bij de ABN Amro Bank af te sluiten, dat is in mijn geval Belastingtechnisch nog steeds gunstiger.

Vanochtend had ik dezelfde storing melding toen ik het bedrag klaar had staan, morgenochtend lukt het hopelijk wel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 10:46 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
myy schreef:
loop een keer extra naar de pinautomaat
Je kunt ook voor de jaarwisseling nog wat extra contant geld opnemen. Dit jaar is 552 euro (of 1.104 euro bij een fiscaal partnerschap) vrijgesteld van vermogensbelasting.

Voor 2022 wordt het € 560.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 10:47 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
myy schreef:
loop een keer extra naar de pinautomaat


De meeste automaten die geen (gele) "geldmaat" zijn rekenen 0,75 euro kosten per opname. Zo nodig dus even wat verder lopen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 10:03 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
Op dit moment is het vanwege een technische storing helaas tijdelijk niet mogelijk het Groen Spaar Deposito aan te vragen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Op 17 december om 10.00 uur geven wij u op deze plek een update.

En lekker: Bij MY kon je gewoon openen en had je geen betaalrekening nodig en nu dus naast -1% ook nog extra kosten :oops: :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 11:03 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Inmiddels:
Citaat:
Op 17 december om 13.00 uur geven wij u op deze plek een update.

Ja ABN is de hoge kosten wel waard.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 11:25 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Het lijkt erop dat er toch veel belangstelling is voor de Groen Deposito en dat daardoor er teveel mensen op hetzelfde tijdstip een groen deposito online willen openen.

In eerdere emails die ik van de Groen Bank kreeg ( ze zijn nota bene op de Foppingadreef in Amsterdam gevestigd waar ik op een blauwe maandag mijn eerste baan had), kreeg ik het bericht dat vooraf inschrijven niet mogelijk was op dit product, maar afwachten wat het vanmiddag gaat worden.

IT en banken dat gaat niet altijd goed met elkaar samen, hoewel het normaal inloggen op de website bij de Abn Amrobank meestal vlekkeloos gaat.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 1:50 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: zo 27 sep 2009 5:34 pm
Berichten: 672
Nu op de website van ABN AMRO:
Citaat:
Op dit moment is het vanwege een technische storing helaas tijdelijk niet mogelijk het Groen Spaar Deposito aan te vragen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Op 20 december om 10.00 uur geven wij u op deze plek een update. Hopelijk is het dan weer mogelijk om het Groen Spaar Deposito te openen. Mocht dit niet het geval zijn dan geven wij een nieuwe indicatie wanneer wij verwachten dat het weer mogelijk is een Groen Spaar Deposito te openen. Onze excuses voor het ongemak.


A penny saved is a penny earned.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 1:55 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Allemaal mensen die het pas aandurven nu het belastingplan door de tweede kamer is geaccordeerd en de eerste kamer er niet over geklaagd heeft?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 2:01 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Citaat:
Op dit moment is het vanwege een technische storing helaas tijdelijk niet mogelijk het Groen Spaar Deposito aan te vragen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Op 20 december om 10.00 uur geven wij u op deze plek een update. Hopelijk is het dan weer mogelijk om het Groen Spaar Deposito te openen. Mocht dit niet het geval zijn dan geven wij een nieuwe indicatie wanneer wij verwachten dat het weer mogelijk is een Groen Spaar Deposito te openen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb waarschijnlijk toch een Groen Deposito kunnen afsluiten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 4:15 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 09 sep 2019 3:22 pm
Berichten: 189
BillGates schreef:
Allemaal mensen die het pas aandurven nu het belastingplan door de tweede kamer is geaccordeerd en de eerste kamer er niet over geklaagd heeft?

Er is fiscaal toch niks veranderd vwb groen beleggen? (behalve indexatie bovengrens)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 dec 2021 6:12 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen meer dan de helft van het belastingvoordeel aan de bank schenken, terwijl je bijv. ASN Groensparen kan doen met beperkt risico. Maar ja, misschien ben ik toch niet zo rationeel en meer principieel.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO