ErikVries schreef:
En vanochtend bij Harry Mens woorden van gelijke strekking. Spaarders die opeens massaal recreatiewoningen voor hun geld kiezen. Zelfs een spaarder die zei doe mij maar 5 recreatiewoningen á 175.000 euro. Ik verlies mijn vertrouwen in mijn spaargeld bij de banken en ben dus blijkbaar niet de enige. Om eerlijk te zijn minister Dijsselbloem, ik ben in grote paniek.
Als je je geld echt kwijt wil worden, dan zijn de beleggingsadviezen die gegeven worden door deelnemers (die hiervoor betalen) in het programma business class van Harry Mens niet echt aan te bevelen. Ik denk dat de beleggers in Palm Invest, Easy Life die dit programma gebruikten om beleggers over te halen hierover mee kunnen praten doordat ze hun geld verloren. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en een presentatie of aanbeveling door Harry Mens is voor mij een teken om hier mijn vingers niet aan te verbranden.
Ik denk ten aanzien van vakantiewoningen er in ieder geval 1 persoon is die hiermee geld zal genereren, de vastgoedontwikkelaar. Harry Mens is zelf makelaar en geeft zijn vriendjes een platform om hun waar aan te bieden. Het zou me niet verwonderen als over enkele jaren ook hier weer een schandaal uit voort komt omdat de gegarandeerde rendementen niet uitbetaald worden en/of de beheersfirma failliet gaat. Er zijn wel serieuze partijen die deze vakantiewoning formule met financiering door derden en gegarandeerd rendemend hanteren zoals Landal sind tientallen jaren, maar die zul je niet bij Harry Mens zien.