Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 10:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 1:59 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 03 apr 2013 10:21 pm
Berichten: 462
piet_pecunia schreef:
Citaat:
Welkom Spaarrekening. De beste manier om te sparen

2% rente over de eerste € 5.000 gedurende de eerste 6 maanden.

En dan? Langer en meer. Enig idee?


Ja daarboven en na 6 maanden 0,01%. De opbrengst precies ook de premie 50,-

Het is nu voor iedereen mogelijk een betaalrekening + WELKOM spaarrekening te openen.
Alleen de betaalrekening openen zonder welkomstcode (en 500 storten) is niet meer mogelijk voor de 50,- premie.
Het is nu dus 5000 storten op de WELKOM spaarrekening voor 6 maanden en premie 50,-.
Voor de mensen die al een betaalrekening hebben is er de OPEN spaarrekening , die geeft geen premie en een rente van 0,01%.

Maar ze veranderen in Madrid de actievoorwaarden zowat elke dag, dus zou me niets verbazen als.....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 6:40 pm 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3934
Citaat:
Ja daarboven en na 6 maanden 0,01%. De opbrengst precies ook de premie 50,-
Wat bedoel je met 'de opbrengst'?

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 9:53 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3718
frekie schreef:
Alleen de betaalrekening openen zonder welkomstcode (en 500 storten) is niet meer mogelijk voor de 50,- premie.


En als je wel de welkomstcode krijgt? Krjig je dan wel € 50,- premie? Of is dit ook afgelopen? Heb je een link?

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 11:27 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 03 apr 2013 10:21 pm
Berichten: 462
Piggy schreef:
frekie schreef:
Alleen de betaalrekening openen zonder welkomstcode (en 500 storten) is niet meer mogelijk voor de 50,- premie.


En als je wel de welkomstcode krijgt? Krjig je dan wel € 50,- premie? Of is dit ook afgelopen? Heb je een link?



Ja. Nee. Nee.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 11:53 pm 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3934
frekie schreef:
Piggy schreef:
frekie schreef:
Alleen de betaalrekening openen zonder welkomstcode (en 500 storten) is niet meer mogelijk voor de 50,- premie.


En als je wel de welkomstcode krijgt? Krjig je dan wel € 50,- premie? Of is dit ook afgelopen? Heb je een link?



Ja. Nee. Nee.

@frekie
Iets hoger staat nog een vraag aan je open.

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 feb 2020 11:59 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 03 apr 2013 10:21 pm
Berichten: 462
JandeV schreef:

@frekie
Iets hoger staat nog een vraag aan je open.


simpel. 5000 x 2% x 6 mnd = 50.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2020 12:37 am 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3934
OK. Met 'de opbrengst' bedoel je kennelijk 'de premie' en er is geen enkel verband met 'Ja daarboven en na 6 maanden 0,01%'.
Dank.

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2020 12:46 pm 
Daalder

Geregistreerd: vr 29 aug 2014 12:46 pm
Berichten: 1652
Citaat:
Met Openbank speelt Santander in op de razendsnelle opkomst van online banken die de grootbanken willen beconcurreren, zoals Bunq in Nederland. Het Duitse N26 heeft naar eigen zeggen 5 miljoen klanten en ruim 600 miljoen euro opgehaald.

Ceo van Openbank is Ezequiel Szafir Holcman, de voormalig topman van Nike in Europa. Hij werkte ook voor Amazon. Operationeel directeur Patricia Benito komt van Grupo Cortefiel, een grote moderetailer die tegenwoordig Tendam heet.


https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b0e43f8c/


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 7:10 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
De uitnodiging voor Openbank is binnen, inclusief een incentive van 50 euro. Ik begreep uit voorgaande postings dat de harde cash bonus niet meer geldt maar alleen nog in de vorm van 2% over een spaartegoed?

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 8:36 pm 
Daalder

Geregistreerd: vr 29 aug 2014 12:46 pm
Berichten: 1652
obligataire schreef:
De uitnodiging voor Openbank is binnen, inclusief een incentive van 50 euro. Ik begreep uit voorgaande postings dat de harde cash bonus niet meer geldt maar alleen nog in de vorm van 2% over een spaartegoed?


Mooi, met de persoonlijk uitnodiging ontvang je bij 500 euro storten 50 euro, zie uitleg mail.

(Zonder persoonlijke uitnodiging kun je alleen nog meedoen met de huidige actie rente.
Combinatie van acties is niet mogelijk)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 9:36 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
myy schreef:
obligataire schreef:
De uitnodiging voor Openbank is binnen, inclusief een incentive van 50 euro. Ik begreep uit voorgaande postings dat de harde cash bonus niet meer geldt maar alleen nog in de vorm van 2% over een spaartegoed?


Mooi, met de persoonlijk uitnodiging ontvang je bij 500 euro storten 50 euro, zie uitleg mail.

(Zonder persoonlijke uitnodiging kun je alleen nog meedoen met de huidige actie rente.
Combinatie van acties is niet mogelijk)


Tnx, dan ga ik de rekening toch maar openen. 50 Euro is gauw verdiend, toch.

Die rente actie vind ik niet interessant, 2% kan ik ook wel op andere manieren verdienen met mijn geld.:)

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 1:05 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
obligataire schreef:
Tnx, dan ga ik de rekening toch maar openen. 50 Euro is gauw verdiend, toch.

Gauw verdiend? WTF, als je de hele procedure, incl. de 118 pagina's van het contract nauwkeurig wilt doorlezen ben je 5 dagen verder.
Spaanse wetgeving qua belasting? Wat weten wij daar nou van? Ik voel me als aan de goden (of duivels) overgeleverd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 1:37 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
BillGates schreef:
obligataire schreef:
Tnx, dan ga ik de rekening toch maar openen. 50 Euro is gauw verdiend, toch.

Gauw verdiend? WTF, als je de hele procedure, incl. de 118 pagina's van het contract nauwkeurig wilt doorlezen ben je 5 dagen verder.
Spaanse wetgeving qua belasting? Wat weten wij daar nou van? Ik voel me als aan de goden (of duivels) overgeleverd.


Die ga ik echt niet lezen :mrgreen: Ik open de rekening, zet er 500 euro op, check of die 2 geeltjes binnenkomen en dan zie ik m volgend jaar pas weer als ik mijn IB ga invullen.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 11:47 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1412
piet_pecunia schreef:
Citaat:
Welkom Spaarrekening. De beste manier om te sparen

2% rente over de eerste € 5.000 gedurende de eerste 6 maanden.

En dan? Langer en meer. Enig idee?

Dat is de reden dat ik er geen ga openen. Het gaat helemaal nergens over en kost veel tijd bovendien.

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 6:58 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Rekening geopend en ik val van de ene verbazing (of ergernis) in de andere. Zelden zo'n slecht gebouwde bankomgeving gezien. Dit is een FinTech? Die moeten toch verstand van programmeren hebben?
Bijv. als je niet expliciet uitlogt op de website via de knop Sluiten, blijf je ingelogd, ook als je de PC afsluit en opnieuw opstart. Gevaarlijk!

En je wordt doodgegooid met SMS-jes, zelfs als je een vermelding in het adresboek wilt verwijderen. En soms komen ze niet en kun je de wijziging niet afmaken. En dan krijg je na 10 minuten er ineens 5 tegelijk.
Alias van adresboek-item is trouwens niet muteerbaar.

Ook rammelt het qua vertalingen of omschrijvingen van teksten op het scherm. Knoppen doen iets anders dan je o.b.v. het label (of caption) zou verwachten. Bijv. "Open betaalrekening" i.p.v. "Toon betaalrekening" of zoiets. En "Concept" i.p.v. "Omschrijving".
En "naar Agenda" teruggaan. Agenda? Wat is dat? Nee, moet zijn: daar waar je mee bezig was. Gewoon "Teruggaan" was beter geweest.
Daarbij staat er ook "Open betaalrekening" waarmee je een betaalrekening kunt openen(aanvragen) terwijl je al ingelogd bent op je betaalrekening. Heel verwarrend.

En een bank die al je wachtwoorden (van alle websites waar je een account hebt) wil opslaan in hun wachtwoordmanagement systeem? Why? Schoenmaker blijf bij je leest.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO