Geachte Klant,
ICBC (Europe) S.A. Amsterdam Branch (hierna: ICBC Amsterdam) wilt u hierbij informeren over een wijziging in onze dienstverlening met betrekking tot particulieren.
Vanaf 1 oktober 2015 is het mogelijk voor klanten om bankafschriften tot 12 maanden terug direct te downloaden via het ICBC Internet Bankieren. Tevens worden de bankafschriften niet meer via de email verzonden.
Wat betekend dit voor u?
Klanten met ICBC Internet Bankieren
Indien u succesvol ICBC Internet Bankieren heeft aangevraagd, dan ontvangt u niet meer de maandelijkse bankafschriften per post. Indien u toch wenst om de bankafschriften per post te ontvangen, dan worden er administratiekosten van 1 EURO per afschrift in rekening gebracht.
Klanten zonder toegang tot ICBC Internet Bankieren
U blijft de bankafschriften kosteloos ontvangen per post.
ICBC Internet Bankieren
Wanneer u voor 1 september 2015 ICBC Internet Bankieren aanvraagt, dan worden er geen kosten in rekening gebracht voor de van toepassing zijnde kosten voor het particulieren pakket. Voor meer informatie over onze pakketten kunt u onze website
www.icbc.co.nl bezoeken.
Bij een verschil of onregelmatigheid tussen de Nederlandse, Chinese of Engelse versie van deze email, is de Engelse versie leidend.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Heeft u naar aanleiding van deze email nog vragen, neemt u gerust contact met ons op.