svanke schreef:
ICBC Amsterdam schreef:
Bedankt!
@icbc
Misschien is het een overweging waard deze uitleg te plaatsen op uw NL-talige website. Nu is het zeer ondoorzichtig. En de mailtjes die je krijgt zijn in slecht Engels opgesteld, waarschijnlijk door een chinese stagiair vertaald. Met name de mail over de storting die je geacht wordt te doen, is mijns inziens erg onduidelijk.
"Please transfer activated transfer fund to your IBAN account No.Notes, you must transfer from yourself other bank account, the account of ICBC does not accept inward fund from other person."
Geachte Svanke,
Hartelijk dank voor uw opmerking. Er zijn vernieuwde versies ingediend wat betreft de mails de een klant ontvangt indien hij/zij het Internet Spaarpakket heeft aangevraagd.
Tevens zal binnenkort de knop "inloggen online diensten" een andere benaming krijgen om de herkenbaarheid te vergroten.
Ook zal binnen afzienbare tijd een korte nederlandstalige handleiding op de website worden geplaatst (tot die tijd kan de handleiding telefonisch of per e-mail worden aangevraagd want deze is al beschikbaar). Hierdoor wordt hopelijk duidelijker hoe o.a. eerst de persoonlijke beveiligde omgeving gecreeerd kan worden voordat men het online aanvraagformulier kan benaderen.