Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 10:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 8:44 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 5:49 pm
Berichten: 13
Goedenavond,

Ik krijg steeds de melding: er is iets fout gegaan met het invullen van het formulier
probeer later nog een keer. Deze melding verschijnt steeds na het invullen van de vragen juist of onjuist. Alle vragen moeten door mij worden met onjuist.

Hebben meer mensen deze melding, ik snap er niks van want ik doe toch alles wel goed.

groeten: Coupe


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 9:19 pm 

Geregistreerd: za 11 okt 2008 10:55 am
Berichten: 4
Hallo ik heb het formulier net 5 minuten terug ingevevuld en het ging prima
Ik had die foutmelding dan ook niet

Staat er toevallig onderaan de pagina juist/onjuist nog een leeg wit vakje wat aangevinkt moet worden?

Wat ik wel vreemd vond was dat op de print er in 1 keer van punt 3 overgegaan wordt op punt 5

Blijkbaar vervalt punt 4 als je geen schuld hebt AAN Icesave, wellicht makkelijk om te weten voor degenen die nog moeten invullen

Ook zijn er 2 plaatsen waarop je een naam en handtekening kan zetten dat zal dan wel voor een e/o rekening zijn?

Wat me ook opvalt als je je saldoinformatie van je icesave rekening bekijkt is dat je rekeningnummer daar 1 cijfer minder heeft dan als je bij persoonlijke info kijkt, dan staat er nl nog een 0 voor....

Succes met invullen en hopenlijk raak je van die foutmelding af

gr Frank


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 9:43 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 5:49 pm
Berichten: 13
frankbuse schreef:
Hallo ik heb het formulier net 5 minuten terug ingevevuld en het ging prima
Ik had die foutmelding dan ook niet

Staat er toevallig onderaan de pagina juist/onjuist nog een leeg wit vakje wat aangevinkt moet worden?

Wat ik wel vreemd vond was dat op de print er in 1 keer van punt 3 overgegaan wordt op punt 5

Blijkbaar vervalt punt 4 als je geen schuld hebt AAN Icesave, wellicht makkelijk om te weten voor degenen die nog moeten invullen

Ook zijn er 2 plaatsen waarop je een naam en handtekening kan zetten dat zal dan wel voor een e/o rekening zijn?

Wat me ook opvalt als je je saldoinformatie van je icesave rekening bekijkt is dat je rekeningnummer daar 1 cijfer minder heeft dan als je bij persoonlijke info kijkt, dan staat er nl nog een 0 voor....

Succes met invullen en hopenlijk raak je van die foutmelding af

gr Frank



Beste Frank, bij mij is nu ook gelukt maar ik krijg bij het uitprinten wel degelijk punt 4 vermeld. Ik heb ook geen schulden bij Icesave en daar heeft punt 4 ook niks mee te maken.
Gr. Coupe


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 9:59 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 11 okt 2008 7:02 pm
Berichten: 62
Hier ook alles in gevuld (alles op onjuist) en bij het printen wordt inderdaad geen punt 4 afgedrukt. Ik heb het ook opgeslagen als PDF en daar staat ook geen punt 4. Punt 4 had inderdaad waarschijnlijk te maken met of je wel of geen schulden had bij ICE save. Dat staat trouwens nu aangegeven bij punt 1 terwijl deze vraag pas kwam bij punt 4. Dat lijkt me de verklaring, of het moet aan de browser liggen (ik heb het afgedrukt met Firefox). En iemand die wel punt 4 heeft mag dan wel eens vertellen wat er bij punt 4 vermeld staat ? Want dit zijn de punten die ik heb:
1. De identiteit van de aanvrager;
2. De voorwaarden van het depositogarantiestelsel;
3. Depositovorderingen van de rekeninghouder;
5. Verklaring rekeninghouder inzake de aanvraag van een vergoeding onder het DGS.

Dat bij de rekening soms wel of niet een "0" vooraan staat maakt niets uit. Als je een bankrekening hebt bij bijvoorbeeld de Rabobank dan staat deze nul nergens vermeld omdat hij niet van belang is. Kijk je echter op je ICESAVE gegevens dan staat bij je tegenrekening wel een "0" vermeld. Of te wel het boeit niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 10:07 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 5:49 pm
Berichten: 13
Theunissen schreef:
Hier ook alles in gevuld (alles op onjuist) en bij het printen wordt inderdaad geen punt 4 afgedrukt. Ik heb het ook opgeslagen als PDF en daar staat ook geen punt 4. Punt 4 had inderdaad waarschijnlijk te maken met of je wel of geen schulden had bij ICE save. Dat staat trouwens nu aangegeven bij punt 1 terwijl deze vraag pas kwam bij punt 4. Dat lijkt me de verklaring, of het moet aan de browser liggen (ik heb het afgedrukt met Firefox). En iemand die wel punt 4 heeft mag dan wel eens vertellen wat er bij punt 4 vermeld staat ? Want dit zijn de punten die ik heb:
1. De identiteit van de aanvrager;
2. De voorwaarden van het depositogarantiestelsel;
3. Depositovorderingen van de rekeninghouder;
5. Verklaring rekeninghouder inzake de aanvraag van een vergoeding onder het DGS.

Dat bij de rekening soms wel of niet een "0" vooraan staat maakt niets uit. Als je een bankrekening hebt bij bijvoorbeeld de Rabobank dan staat deze nul nergens vermeld omdat hij niet van belang is. Kijk je echter op je ICESAVE gegevens dan staat bij je tegenrekening wel een "0" vermeld. Of te wel het boeit niet.



Sorry mijn fout, ik dacht dat frank punt 4 van de verklaring rekeninghouder enz ( punt 5 )
bedoelde. Die andere punt 4 wordt bij mij ook niet geprint.
Wat kunnen we op deze manier elkaar geweldig helpen. Prachtig.
Nogmaals vr. gr. Coupe


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 10:09 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 11 okt 2008 7:02 pm
Berichten: 62
Mooi dan is dat probleem ook weer uit de wereld :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 10:41 pm 

Geregistreerd: za 18 okt 2008 10:33 pm
Berichten: 2
Is het je al gelukt coupe ?? :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 10:54 am 

Geregistreerd: zo 19 okt 2008 10:42 am
Berichten: 9
Ja, ik krijg ook telkens de melding dat er iets fout gegaan is met het invullen van het formulier.
Ik weet absoluut zeker dat ik het goed heb ingevuld.
Zelfs nadat ik ten einde raad exact de gegevens van mij van icesave en het exacte adres wat op de brief van de DNB aan mij staat heb ingevuld krijg ik deze melding.
Als ik dan terugkeer naar de eerste pagina staat telkens het E-mailadres en de postcode met geel gemarkeerd.
Ik heb het al zeker 10 keer geprobeerd maar het helpt niet
Morgen maar eens bellen naar de DNB.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 12:06 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Als er iets geel gemarkeerd is, dan zit daar dus de fout in.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 2:42 pm 

Geregistreerd: zo 19 okt 2008 10:42 am
Berichten: 9
Het E-mailadres hoeft niet persè ingevuld te worden.
Als ik dat niet doe dan krijg ik ook een gele markering.
En de postcode heb ik wel op 10 verschillende manieren ingevuld.
Niets gaat.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 11:55 am 

Geregistreerd: zo 19 okt 2008 10:42 am
Berichten: 9
GELUKT.

Maar wel op een andere computer. De laptop van mijn dochter.
Mijn computer heb ik zo geweldig goed beveiligd dat het systeem telkens de beveiliging in werking stelde. De laptop van mijn dochter had dat probleem niet.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO