Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 15 jun 2025 4:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 8:39 pm 
Stuiver

Ik had gisteren nog gebeld met de DNB bank (die zijn deze maand tot 9 uur telefonisch bereikbaar). Volgens de medewerkster was het niet mogelijk om na een paar dagen te bellen en te vragen of je aanvraag is aangekomen. Schijnbaar moeten we maar vertrouwen op de post.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 8:16 pm 

dus nogmaals je kan het niet weten? je moet er vanuit dat het goed gaat!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 9:41 pm 

Theunissen schreef:
Zouden degene die hem al aangetekend verstuurd (met handtekening retour) hebben hier een bericht kunnen plaatsen als ze de handtekening retour hebben gekregen.
Ik heb hem namelijk nog niet verstuurd en heb mijn twijfels of het wel zin vol is om hem aangetekend te versturen naar een Postbus. Misschien wordt die postbus wel geledigd door iemand die helemaal niet bevoegd is om te tekenen (die moet anders waarschijnlijk gemiddeld honderden brieven ondertekenen per dag). Dan krijg je gewoon je brief weer terug en ben je het geld kwijt waarna je hem dan alsnog moet versturen via de reguliere brievenbussen. Dus ik wel wel zekerheid hebben of het zinvol is, anders verlies je nog meer tijd en kost het nog meer geld.

Vandaag handtekening van ontvangst DNB retour gehad! Lag vanmorgen netjes in de bus...

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 1:32 pm 
Dubbeltje

Vandaag ook (na 3 dagen) de ontvangsbevestiging stempel retour van de 'afdeling facilitaire diensten'. :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 6:09 pm 

Hier ook netjes de handtekening retour ontvangen. :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 6:43 pm 
Stuiver

Bedankt alvast voor degene die hier een bericht hebben achtergelaten m.b.t. de handtekening retour. Ik heb hem inmiddels gisteren ook opgestuurd met handtekening retour, dus dat moet wel goed komen nu ik al deze berichten hier lees.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 10:04 pm 
Kwartje

Het lijkt mij overbodig om de brief aangetekend te verzenden omdat je het formulier al digitaal hebt ingevuld. DNB heeft dus alleen maar je handtekening en de bijlagen nodig. Mocht de brief niet aankomen dan zal DNB kontakt opnemen waarom je de brief nog niet hebt verstuurd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 11:07 pm 

Droppie schreef:
Het lijkt mij overbodig om de brief aangetekend te verzenden omdat je het formulier al digitaal hebt ingevuld. DNB heeft dus alleen maar je handtekening en de bijlagen nodig. Mocht de brief niet aankomen dan zal DNB kontakt opnemen waarom je de brief nog niet hebt verstuurd.

jaja...je komt wel eerst onderop de stapel terecht...
De "probleemgeval" stapel welteverstaan; en dan na 3maanden hoor je mischien een keer iets.

No way...mijn aangetekende brieven zijn ontvangen, gisteren de handtekening van ontvangst retour gehad. Daar stond ook op dat ze vandaag het bedrag zouden overmaken....dus.

Oh nee dat laatste had ik gedroomd.... :roll:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]