KJ schreef:
Is het iemand al ...............................
DIE WERKT BIJ MIJ DUS NIET!! IK KRIJG EEN FOUTMELDING!!!
Heb een aantal keer gerefreshed en nogmaals geprobeerd bij die overzichtspagina te komen.
Helaas!!!
Wat waarschijnlijk wel gebeurd is, is dat DNB nu mijn digitale gegevens een keer of 5 ontvangen heeft...
En de lijnen bij DNB daar zijn bezet.
LET OP: Dat je voordat je aan het invullen begint de volgende gegevens bij de hand hebt want de verwerkingstijd van de eerste pagina's is niet zo lang:
- Rekeningnummer Icesave account
- Het bedrag dat op 13 oktober op je Icesave account stond. (als de datum iets later is is het ook goed want je kan niet zoeken op 13 oktober...)
- burgerservicenummer
Dus snel typen anders kan je opnieuw beginnen...!
Succes!
Dat is dus niet juist wat hier staat,
- Het burgerservicenummer is juist (zie paspoort e.d.)
- Het bedrag op de account ... voorbeeld wordt getoond welk bedrag bedoeld wordt
- rekeningnr. waarop het gestort moet worden !!!
Maar in de brief die je thuis krijgt staat o.a. de inlog code enz.
Dit scherm heb ik heel even gezien en daarna was het weer niet mogelijk om in te kunnen loggen.
Maar vooral beste mensen, geen paniek !! Alles komt goed.