Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 24 apr 2024 5:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:54 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 12:49 pm
Berichten: 3
We hebben nooit een (kwartaal)overzicht gehad of geprint, wat volgens de voorwaarden per kwartaal zou komen (we waren pas een maand spaarder, en hadden het elders staan). Wie hebben een kwartaaloverzicht gehad en was dat na 3 maanden nadat je de rekening geopend of nadat je gestort had? De voorwaarden laten open of dat per email ging of per brief. Graag ervaringen.


Laatst bijgewerkt door dude op do 09 okt 2008 2:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:55 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 12:04 pm
Berichten: 19
dude schreef:
We hebben nooit een (kwartaal)overzicht gehad of geprinten, wat volgens de voorwaarden per kwartaal zou komen (we waren pas een maand spaarder, en hadden het elders staan). Wie hebben een kwartaaloverzicht gehad en was dat na 3 maanden nadat je de rekening geopend of nadat je gestort had? De voorwaarden laten open of dat per email ging of per brief. Graag ervaringen.


Wat maakt dat nu in godsnaam uit?? DNB heeft alle administratie in handen, dus ze weten echt wel wie er hoeveel geld had staan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:58 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
dude schreef:
We hebben nooit een (kwartaal)overzicht gehad of geprint, wat volgens de voorwaarden per kwartaal zou komen (we waren pas een maand spaarder, en hadden het elders staan). Wie hebben een kwartaaloverzicht gehad en was dat na 3 maanden nadat je de rekening geopend of nadat je gestort had? De voorwaarden laten open of dat per email ging of per brief. Graag ervaringen.


Los van het feit dat het inderdaad niet relevant is op dit moment, viel het overzicht via de website te downloaden. Maar ik neem aan dat je gewoon je mutaties hebt gedownload en verder beschikt DNB inderdaad over de benodigde gegevens.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:00 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Ik heb op 2 oktober het overzicht (met rentebijschrijving) uitgeprint en de rekening leeggehaald.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:25 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 12:49 pm
Berichten: 3
het gaat erom dat achteraf niet duidelijk is wat er precies geregeld is. Impliciet ga ik uit van een papieren afschrift. Heeft iemand dat gehad en zo nee, zijn we te goed van vertrouwen dat de DNB en AFM wel de voorwaarden lezen van deze nederlandse bank maar niet heus? Want zelf de rekeniningen waren dus niet in NL maar elders, het afschrift is nooit gekomen (ook niet te zien geweest, of het was niet goed te zien) op onze ICESAVE.

Tot slot, welke administratie heeft DNB dan precies? Staan alle overboekingen die onderweg waren ( van en naar ICESAVE kantoren) er in of alleen wat was afgeboekt bij ICESAVE NL. Het is te mistig allemaal. Ik geloof ook dat de moederbank nog niet failliet is, slechts onder curatele. Maar heeft DNB ook die administratie of alleen wat men kwijt wil aan DNB? Krijgt DNB elke dag een nieuw bestand en zo ja, waarom kunnen ze dan die 120.000 nederlanders die geen afschriften hebben een beetje vertrouwen schenken door
- alvast de houders te registreren als 'claimers'
- terug te sturen wat zij weten van de gelden. Volgens mij goed te doen binnen 24 uur of althans te beloven dat je zoiets doet. Maar DNB geeft dus geen nieuws af op de site.

Afijn, het is te gek voor woorden dat we massaal misleid zijn onder het oog van de DNB. Want dat is het, zie maar de folders, de voorwaarden, de nu zwarte website..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:38 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 7:23 am
Berichten: 33
Als je een bevestiging krijgt van een overboeking dat het bedrag is overgemaakt en doodleuk niet op je rekening verschijnt en geen toezichthouder die hier op inspringt dan snap ik iets niet.

Bovendien als je met je PR koppie doodleuk staat te beweren dat er niets aan de hand is in Nederland dan zou ik me zorgen maken als deze dame op straat wordt herkend. :)

Een garantie regeling is een garantie regeling en daar moet IJsland niet over kletsen anders ben je gewoon 1 grote oplichters bende. :twisted:

Massaal naar het binnenhof de partijen mailen ect,,, affijn ik ben gewoon woedend

Gr Searcher


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:41 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
Pas bij een faillissement gaat het depositogarantiestelsel in werking. Dus tot dat moment kan er ook nog geen beroep op worden gedaan. Zolang ze gewoon niet uitbetalen en ze het vertikken om failliet te gaan kan het nog best een tijdje duren...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:50 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 1:11 pm
Berichten: 16
searcher schreef:
Als je een bevestiging krijgt van een overboeking dat het bedrag is overgemaakt en doodleuk niet op je rekening verschijnt en geen toezichthouder die hier op inspringt dan snap ik iets niet.

Bovendien als je met je PR koppie doodleuk staat te beweren dat er niets aan de hand is in Nederland dan zou ik me zorgen maken als deze dame op straat wordt herkend. :)

Een garantie regeling is een garantie regeling en daar moet IJsland niet over kletsen anders ben je gewoon 1 grote oplichters bende. :twisted:

Massaal naar het binnenhof de partijen mailen ect,,, affijn ik ben gewoon woedend

Gr Searcher

Helemaal mee eens, waar blijft Den Haag ( Bos )


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO