Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 27 dec 2024 4:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Veiligheidscode...?
BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2008 10:56 am 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 10:53 am
Berichten: 1
2 weken geleden hebben wij geld overgemaakt naar Icesave. Dik 1,5 week later ontvangen wij de welkomstbrief met daarin de mededeling dat de pas met de veiligheidscode onderweg is. Kan iemand mij vertellen hoe lang men moet wachten op dit pasje? Ik wil bij mijn geld, maar kan er niet bij?!?!?

Hartelijk dank!

Sies


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2008 11:23 am 

Geregistreerd: za 05 jul 2008 7:27 pm
Berichten: 20
Bij mij was het ook zo.
Het pasje kan nu elke dag bij je op de mat vallen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2008 1:02 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 10:09 pm
Berichten: 317
Bij mij was het binnen een week geregeld.
Aanvraag, meteen € 100 op gestort (is een voorwaarde eerste storting) en nog geen week later kreeg ik mijn veiligheidsnummerpasje en een dag daarna de brief die de komst van die pas aangaf ;)


De Post
Ik denk dat er bij de post ook een hoop misgaat.
Tenminste sinds ze ook studenten en huisvrouwen inzetten IPV echte postbodes is hun dienstverlening sterk achteruit gegaan.
Ik heb zelfs het idee dat ze post verzamelen (kennelijk voor zichzelf een makkelijkere route uitstippelen) EN in veel gevallen NIET kunnen lezen daar post ook bij mijn buren in de bus beland en visa versa!! (ja heb hier al over geklaagd en dan gaat het weer een tijdje goed)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2008 6:34 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Ja, dat kan gewoon even duren.
Ik vind het sowieso niet zo slim om meteen de eerste storting met grote bedragen te gaan gooien. Mijn 1e storting was 10,-
Je zal het pasje binnenkort wel krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 8:12 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
@ devries:

die storting van minimaal €100,- is bij IceSave geen vereiste (in tegenstelling tot bv. anadolu wel) toch?

[on-topic]
Ik vind het overigens niet vreemd dat het bij de een wat langer duurt dan de ander; IceSave wordt nu toch overspoeld met veel aanvragen en overigens kan bij het versturen wel eens een dag of 2 vertragen optreden.

zoals karel zegt: na aanvraag gewoon wat geduld hebben en niet altijd meteen uitgaan van de gemiddelde reactie-tijden / bevestigingen etc. van de nieuwe spaarbank..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 2:22 pm 

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 9:16 pm
Berichten: 19
ik heb nu 3 Icesave rekeningen in huis. Maar van 1 heb ik de veiligheidcode na een week of 3 nog niet ontvangen.

Ik heb ze gemaild, ben benieuwd hoe goed de klantenservice is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 aug 2008 10:20 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Mijn ervaring met de meeste banken is dat je beter even kunt bellen.
Uitzonderingen daargelaten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 aug 2008 9:03 am 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
kjiratsiekoedel schreef:
ik heb nu 3 Icesave rekeningen in huis. Maar van 1 heb ik de veiligheidcode na een week of 3 nog niet ontvangen.

Ik heb ze gemaild, ben benieuwd hoe goed de klantenservice is.


Mijn ervaring met de klantenservice van icesave is prima. Ik had telefonisch contact en mijn probleem was binnen 10 minuten verholpen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 aug 2008 12:32 pm 

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 9:16 pm
Berichten: 19
gebeld,

omdat 't een rekening is voor mijn vriendin willen ze mij niet helpen. Ze moet zelf bellen. Maar de mail is niet beantwoord.


Aanvulling:
Gebeld, snel aan de lijn en goed geregeld.
De aanmelding was niet goed gegaan omdat de initialen niet overeen kwamen met de tegenrekening...
Hierover zou een mail zijn gestuurd, maar die is nooit aangekomen.
Maar nu dus geregeld.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 aug 2008 9:26 am 

Geregistreerd: di 29 jul 2008 5:09 pm
Berichten: 13
kjiratsiekoedel schreef:
gebeld,

omdat 't een rekening is voor mijn vriendin willen ze mij niet helpen. Ze moet zelf bellen. Maar de mail is niet beantwoord.


dat willen ze wel maar mogen het gewoon niet. heb zelf vroeger bij een bank gewerkt, er zijn strikte regels wat dat betreft.

natuurlijk jammer dat ze zelfs geen mails versturen... dat heb ik bij sommige andere banken al beter gezien.

Karel Spaargraag schreef:
Mijn ervaring met de meeste banken is dat je beter even kunt bellen.
Uitzonderingen daargelaten.


*agree*


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO