Schijnt toch wel problemen te geven; las deze ervaring op sequrity.nl ;
Heb nu een probleem bij LeasePlan Bank, moet mij opnieuw identificeren. Helemaal prima, echter hun tool (derde partij buiten de EU) hiervoor werkt simpelweg niet. Daarnaast is het privacy-onvriendelijk, dit door het delen van data of mogelijk persoonsgegevens met derden. De klantenservice reageert simpelweg niet, mail sturen naar de directie zelf zette toch iets in gang. Maar begrepen en opgelost wordt het niet. Het fijne is dat mijn centjes nu bij LeasePlan Bank gegijzeld zijn, je krijgt een pop-up na het inloggen dat je je eerst moet identificeren wil je verder kunnen gaan. (wacht het moment wel af dat zij mij niet meer als klant willen/mogen hebben, dan storten zij vast wel het geld terug) Zonde, omdat een rekening daar superfijn werkt en handig is.
Ik (Intrest) moet zelf het indentificatie proces nog doorlopen, maar afwachten hoe het gaat.
_________________ veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven
|