Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 12:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 4:51 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Martijn schreef:
Ik heb vandaag Moneyou maar even gebeld omdat ik nog steeds geen extra rente had gekregen, wat blijkt ze kijken bij deze actie naar je totaal saldo. Ik had echter in de aktieperiode twee vrijvallende depositos weggeboekt.


Dat snap ik niet. Je krijgt in de actieperiode een vervallen deposito bijgeboekt en dan boek je weer weg, saldo nul. (?).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 6:48 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1203
Citaat:
Je krijgt in de actieperiode een vervallen deposito bijgeboekt en dan boek je weer weg, saldo nul ?

Ik had twee deposito's die bij Moneyou in de periode van de actie afliepen, maar ik had in mei ook een bedrag van de Leaseplan Bank op mijn spaarrekening gestort. Ze kijken bij de actie naar het totaal saldo van een persoon , dus deposito en/of spaarrekening saldo.

Ach volgend jaar is deze spaaractie dusdanig oninteressant dat er waarschijnlijk niemand meer gebruik van maakt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 7:41 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Dan is de actie 0% ipv -0,2%

Dus stort je geld 'gratis' bij Moneyou, ipv te betalen om je geld op de bank te zetten...

Misschien gouden tijden voor de bedden verkopers, kan je geld weer onder het matras leggen...
Maar ja... dan lig ik wel scheef 8)

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 8:19 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
@Martijn.

Eerst te weinig uitbetalen en dan ook niet de eigen voorwaarden volgen. Het zijn wel boefjes bij MoneYou.

In de spelregels valt te lezen (o.a.)

""Let op: Je ontvangt de extra rente over de saldotoename die tussen 17 juni 2016 17:00 uur en 1 september 2016 16:59 uur op je MoneYou spaarrekening(en) met variabele rente staat. " en

"Deelnemer komt in aanmerking voor een tijdelijke hogere rente indien hij:
Tijdens de actieperiode een saldotoename heeft van minimaal € 1.000,- op al zijn variabele spaarrekeningen. De storting moet afkomstig zijn van de tegenrekening. Bijstortingen van rente, vrijvallende deposito’s en interne verschuivingen tussen klantrekeningen tellen niet mee.


https://www.moneyou.nl/lp/sparen/partic ... &utm_term=


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2016 8:22 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1203
Citaat:
Eerst te weinig uitbetalen en dan ook niet de eigen voorwaarden volgen.


Nou ik heb uiteindelijk de extra rente gehad, daar kan ik net een aantal kopjes koffie op een terras meebetalen.

Dit onder het mom van coulance, als ik de voorwaarden lees die in de link staan die @Svanke liet zien had ik er gewoon recht op, ik zeg maar zo alle kleintjes helpen, maar de kleintjes op het spaargebied worden langzamerhand wel heel minimaal :( .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO