Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 19 maart 2019 6:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 428 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2018 6:00 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 705
Geen paniek, ze zijn bezig om hun server systeem om te bouwen.

Tot nu toe heb ik op al mijn vragen antwoord gehad, dat kan soms even duren maar de klant krijgt antwoord.

De webomgeving is uiterst beperkt maar voldoet.

Als ze omvallen wat ik niet verwacht ze vallen onder deposito garantie stelsel van Luxemburg.


Laatst bijgewerkt door Martijn op vr 30 nov 2018 7:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2018 6:41 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 4:43 pm
Berichten: 4721
Woonplaats: Rijen
Ik hoop dat er dan eindelijk een fatsoenlijk online bankieren systeem komt..

En graag op zijn minst in het Engels.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 8:42 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 705
@juanj

Ik zal je toch teleur moeten stellen, de web omgeving van de Advanzia Bank is weer bereikbaar, maar ik zie geen wijzigen zichtbaar.

Nog steeds in het duits en uiterst summiere omgeving voor info, doch toereikend om overboekingen te kunnen plegen en je saldo in te kunnen zien ( pas op 4 december is november zichtbaar van dit jaar en de rente aanwas ).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 8:50 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 4:43 pm
Berichten: 4721
Woonplaats: Rijen
En je kan geen geld overmaken, krijg een melding, dat je het later nog eens moet proberen

Leider ist ein Fehler aufgetreten.
Wir konnten Ihren Auftrag zur Zeit nicht entgegennehmen.
Bitte versuchen Sie es zu einem späteren Zeitpunkt erneut.

Ik zou bij het Statement van deze maand trouwens even nazien, of je geen bedrag mist... het lijkt er bij mij op dat inmiddels al 2 stortingen niet verwerkt zijn.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 9:01 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 705
Citaat:
Ik zou bij het Statement van deze maand trouwens even nazien, of je geen bedrag mist..


Dat laatste kan je wel eens gelijk in hebben, ik heb in november twee grote bedragen gestort, het laatste bedrag is net na begin van de maand overgeboekt vanuit Nederland, die zie ik nog niet helemaal zichtbaar.

Het totaalbedrag klopt daar in tegen wel en de rente over de afgelopen maand, hoe weinig het ook is zie ik ook al zichtbaar staan.

Edit:

Ik probeer mijn rente van deze maand over te boeken, dat lukt inderdaad niet, ik krijg ook de volgende mededeling :

Citaat:
Leider ist ein Fehler aufgetreten.
Wir konnten Ihren Auftrag zur Zeit nicht entgegennehmen.
Bitte versuchen Sie es zu einem späteren Zeitpunkt erneut.


Laten we hopen dat dit morgen wel lukt, het moet toch wel mogelijk zijn je geld online over te boeken, anders met je telefonisch aan de gang via de helpdesk als die aanwezig zijn.

Wat je allemaal niet moet doen in Euroland om nog een miezerige 0,5 % rendement te krijgen op je vermogen. Geld stallen in Luxemburg bij een niet vooraanstaande Bank die zijn info systeem nog gebaseerd heeft op de vorige eeuw.


Laatst bijgewerkt door Martijn op zo 02 dec 2018 9:14 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 9:04 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 4:43 pm
Berichten: 4721
Woonplaats: Rijen
Heb jij al een overzicht over november? (1 t/m 30 november) ik zie alleen de maand, maar kan er niet op klikken

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 9:15 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 705
Als ik de laatste maand bekijk krijg ik het volgende te zien online.

Citaat:
November 2018 Daten nicht einsehbar/vorhanden


Dat zal vanaf de 5 de van deze maand hopelijk zichtbaar zijn

Het totaal + rente zie je op de pagina, Aktuelles Guthaben.


Laatst bijgewerkt door Martijn op zo 02 dec 2018 9:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 9:18 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 4:43 pm
Berichten: 4721
Woonplaats: Rijen
Ik ben benieuwd...

En in dat totaalbedrag mis ik nu 2 stortingen

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 9:15 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 705
Nou, maandagochtend 09.15 krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding, toch maar de helpdesk bellen wat hier aan de hand is.

Ik probeer het via de helpdesk, krijg ik een mevrouw aan de lijn die mijn tele password vraagt, tja bij het inloggen van alle websites van mijn spaarrekeningen, zijn alle passwords op mijn pc gesaved ( ik heb ze ook in een speciaal notitieboekje opgeschreven maar ja vindt dit maar eens binnen een minuut ), die weet ik dus niet uit mijn hoofd.

Hij wordt me per email opgestuurd, bel ik weer , sta ik in de wacht.

Dit schiet niet echt op dat hun middeleeuwse website nog steeds niet de klanten in staat stelt om geld over te maken.

Ik probeer het wel op een ander moment dat het minder druk is. Is niet bevorderlijk om snel bij je geld te komen.

Edit: drie maak is scheepsrecht, zojuist in mijn beste duits een medewerkster gesproken die geld gaat overboeken. Mijn Telewort heb ik per email gekregen.

De website zal als alles meezit vanmiddag weer optimaal werken wordt mij gezegd, geen grote veranderingen in bijvoorbeeld de engelse taal.


Laatst bijgewerkt door Martijn op ma 03 dec 2018 1:11 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 12:19 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 4:43 pm
Berichten: 4721
Woonplaats: Rijen
Als ik vanavond maar weer kan overboeken

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 12:30 pm 
Daalder

Geregistreerd: di 24 apr 2012 2:16 am
Berichten: 1932
Misschien heeft Advanzia wel veel aandelen in de kalmeringsmiddelenindustrie.

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 2:25 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 4:43 pm
Berichten: 4721
Woonplaats: Rijen
Ik zat al te wachten.... waar blijft Jan :shock:

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 3:47 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 705
Geen zorgen, telefonisch wordt je uitstekend geholpen mits je Duits of Engels spreekt.

Die website zal straks ook weer de mogelijkheid geven dit online te doen.

Het totaalbedrag zal volgens mij wel zichtbaar moeten zijn op de regel over de informatie betreffende afgelopen maand.

JanV ziet hier de humor van in, en dat is het natuurlijk ook, jammer dat dit een uitvloeisel is van het beleid van de ECB.

Als de mensen net iets meer rente kunnen krijgen over de grens proberen ze dat, net zoals de mogelijkheid via een platform deposito's af te sluiten in euroland.

Tijd voor een andere roerganger in Frankfurt die hopelijk niet uit een knoflookland afkomstig is of bij Goldman Sachs gewerkt heeft.

Moet je eens bedenken wat voor uitholling van gelden heeft plaatsgevonden door moedwillig de refirente , zo laag te houden. Pensioenen staan al bijna een decennia stil en worden niet aangepast aan de inflatie, de mensen die geld hebben uitstaan worden niet gecompenseerd voor het uitlenen hiervan.

Allemaal politiek van het bijna eindeloos aankopen van de Europese Centrale Bank van obligaties. De zuidelijken landen van de EU hebben ondertussen niets gedaan om hun economie te hervormen. Maar ik dwaal af, we hadden het over de Advanzia Bank en de mogelijkheid om wel of niet online je geld te kunnen overboeken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 4:42 pm 
Daalder

Geregistreerd: di 24 apr 2012 2:16 am
Berichten: 1932
Ik zie niet in, wat de beschikbaarheid van een website. of de inrichting daarvan, te maken heeft met de ECB in het algemeen en met de voorzitter daarvan in het bijzonder.
Uiteraard is dat dan ook off-topic.

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 5:07 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 705
Ik zal het je proberen uitleggen.

Als er niet zulke fantastische lage rentes worden gegeven, op dit moment vrij opneembaar tot het geweldige niveau van let wel 0,35 % in Nederland ( vanwege onze oppergoeroe in Frankfurt)

Dan gaan mensen bijvoorbeeld hun spaargeld stallen in een ander land waar ze net iets meer rente krijgen, in dit geval 0,5 %. Echter de bank waar dat geld bij staat heeft niet de daarbijbehorende web platform up to date omdat ze daar geen geld voor over hebben. Vandaar mijn opmerking.

Maar we gaan way offtopic, ik ben toch blij dat er in iedergeval een iemand hier de humor van kan inzien :)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 428 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO