Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 29 sep 2020 11:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 1:29 am 

Geregistreerd: di 19 mei 2020 2:58 pm
Berichten: 15
Citaat:
Ik heb de uitdaging aangenomen en in google ingetikt: "rabobank helpdesk internetbankieren". Toen verscheen er in beeld:
088 722 6627


Zo zou je het kunnen vinden. Maar wat ik bedoelde was binnen de website van RABObank zelf. men refereert naar de heldpesk, maar ik vond daar nergens een telefoonnummer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 1:34 am 

Geregistreerd: di 19 mei 2020 2:58 pm
Berichten: 15
Citaat:
Hier geen problemen met Rabo internetbankieren in de browser met pincode. Zelfs ING kunnen toevoegen. Alles in één overzicht en snel toegankelijk. Maak gebruik van Edge chromium. Ingebouwde adblocker staat gewoon aan.


Hier dus niet. verder dan "toegang tot bankieren.rabobank.nl geweigerd kom ik niet"... :|


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 1:30 pm 

Geregistreerd: di 19 mei 2020 2:58 pm
Berichten: 15
Inmiddels heb ik het wel aan de praat gekregen. Het lukt als je een hele 'lege' Google Chrome hebt, dus geen ad-blockers, coockies accepteren en geen incognito-modus.

Op zich vind ik dat raar, want dit soort zaken zijn juist bedoeld om 'schoon' op internet te gaan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 12:33 pm 

Geregistreerd: di 19 mei 2020 2:58 pm
Berichten: 15
Wat een vreselijke bank is dat KNAB eigenlijk. Nu heb ik een prepaid gekocht, enkel en alleen om de KNAB op de Ipad te kunnen gebruiken. Dat werkt bij installatie via eenmalig een sms-verificatie, en kan niet naar een vast nummer (zoals dat bij DigiD wel kan bijvoorbeeeld).
Maar denk maar niet dat je het nieuwe 06-nummer zomaar in je account krijgt!
Online lijkt dat te kunnen, maar na twee pogingen gebeurde er niets. Dan maar zelf contact opgenomen met de helpdesk.
Ja, de aanvraag is niet goed gegaan. Omdat het systeem het niet aankan een nieuw nummer in te voeren (er stond er nog geen). Alleen wijzigen kan. De website geeft geen melding dat dat niet kan. Ondertussen nergens een melding, je hoort er gewoon niks van.
Maar hoe krijg ik dat nummer er dan in?
"Door een bedrag over te maken van je oude rekening waarmee je de aanvraag voor KNAB deed".
Ja, maar die is dus opgeheven, ik ben niet voor niets naar KNAB gegaan..

"Dan een factuur van de provider van het nieuwe opsturen".
Kan niet, want ik kocht deze prepaid van Lebara bij Albert Heijn voor € 0,99. Die hebben ze af en toe in de aanbieding, inclusief € 5 beltegoed. Na de verificatie gebruik ik het nummer niet meer en doe de SIM-kaart weg (verloopt toch al vanzelf na x tijd).
"Dan een nutsaanslag van gemeente (OZB) plus een voor-en achterkant van paspoort".
Kan ook niet niet, er is geen OZB aanslag van het bedrijfje (aan huis) en er is ook geen ID op bedrijfsnaam.
Alles is nu in handen van de "afdeling die er over gaat". Die zijn er mee aan het worstelen. Gebeurt nog niks dus.

Een bank die alles online wil doen, waarbij het gewoon niet mogelijk is een prepaid 06-nummer toe te voegen aan je account.
Het is erger dan ik dacht. :o


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO