Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 1:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 okt 2023 9:10 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
Citaat:
Beste Appeltje,
Per 1 januari 2024 passen we enkele voorwaarden van onze betaalrekeningen aan. Deze aanpassingen lees je hieronder in het kort.
Wijzigingen in voorwaarden
Dit verandert er per 1 januari:
Om starten met sparen makkelijker te maken, mogen we bij je (En/of) Betaalrekening, Studentenrekening, Jongerenrekening en Kinderrekening een Oranje Spaarrekening openen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
We leggen uit wat geldige redenen zijn om een aantal zaken te wijzigen, bijvoorbeeld de betaaltarieven. En we vermelden dat we deze tarieven maximaal 2 keer per jaar wijzigen.
We leggen uit wat geldige redenen zijn om de samenstelling van een betaalpakket te wijzigen. En ook dat je geen (digitaal) bericht ontvangt als de wijziging in je voordeel is en niet direct leidt tot een hoger tarief. In plaats daarvan vermelden we de aanpassing op ing.nl.
Als op een betaalrekening 2 jaar geen bij- en afschrijvingen hebben plaatsgevonden, mogen we de rekening opheffen.
We voegen informatie toe over de elektronische handtekening: deze is juridisch gezien hetzelfde als een geschreven handtekening en heeft ook dezelfde rechtsgevolgen.
Ben je akkoord?

Als je na 1 januari 2024 je rekening(en) houdt, ga je akkoord met de wijzigingen. Je hoeft dan verder niets te doen. Ben je het er niet mee eens? Dan kun je de rekening(en) kosteloos en zonder opzegtermijn opzeggen. Op ing.nl/opzeggen staat hoe je dit regelt.
Op dit moment gebruik ik de ing rekening alleen als tegenrekening bij de spaarrekeningen die ik heb bij andere banken. Omdat ik elke maand de kosten van de ing rekening er naar overmaak voorkom ik dat ing de rekening sluit.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO