Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu do 09 jul 2026 4:30 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2026 10:40 pm 
Moderator

Citaat:
Open een enkele Slimmer Sparen Spaarrekening via de AnadoluBank Mobiele App en ontvang 3,00% rente de eerste 6 maanden
Wilt u uw spaargeld laten groeien tegen een aantrekkelijk rendement?
Dan is dit een mooi moment om een spaarrekening te openen. Nieuwe klanten profiteren tijdelijk van een Actierente van 3,00% vanaf 15 juni 2026.
https://www.anadolubank.nl/exclusief-ap ... -spaarders

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 02 jul 2026 3:19 pm 
Gulden

Heeft iemand op dit forum al een spaarrekening kunnen openen met de app van deze bank. Ik kom niet door het proces met identificatie van mijn ID.

Edit: Nu wel gelukt, blijkbaar hield ik mijn gezicht niet goed stil in het ovale profiel blokje.

Ik heb bericht gekregen dat ik een spaarrekening heb en een proefstorting gedaan. Alles gelukt met de proefstorting die zichtbaar is. Bij de eerste keer inloggen moet inloggegevens vergeten kiezen en een nieuw wachtwoord aanmaken. Deze zag ik is 180 dagen geldig.
Volgende week komt een bedrag vrij bij Centraal Beheer en een maand daarna nogmaals. Mooie welkomstrente voor een vrij opneembare spaarrekening Alfa slimmer sparen.
Apart is wel als ik inlog dat ik een rente zie staan van 2,8 % en niet de 3 % waar ze mee adverteren, maar eens vragen hoe dit kan.
Vanochtend vroeg is mijn vraag gelijk keurig beantwoord door de bank. Het rentepercentage zichtbaar in mijn online omgeving heeft betrekking op een 1 jaarsdeposito wat inderdaad bij hun 2,8 % geeft. Ik voldoen aan de voorwaarden als nieuwe klant om de eerste 6 maanden 3% te krijgen.

Laatst bijgewerkt door Martijn op vr 03 jul 2026 7:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2026 3:01 pm 
Knaak

Openen van een rekening gaat niet zo soepel. Na 2 pogingen de aanmeldprocedure doorlopen. Mail gekregen met mijn rekeningnummer. Vervolgens kun je via de app nog steeds niet inloggen, want je kan alleen maar een nieuwe rekening openen. Via de site moet je een nieuw wachtwoord aanvragen zoals hiervoor beschreven, maar gegevens lijken niet te kloppen. Ook na een proefstorting is inloggen niet mogelijk.

Update: Al weer opgelost, want ik werd meteen gebeld na het sturen van een mail. Je moet blijkbaar ook nog je geboortedatum selecteren bij aanvragen van een nieuw wachtwoord. Dat had ik over het hoofd gezien, omdat dat veld al ingevuld was met de datum van vandaag. Ik heb ze de tip gegeven om dat veld initieel leeg te maken, want dit valt zo niet op. Oh ja, en de app heb je niets aan, want daarmee kun je alleen de rekening openen en verder niets. De rente staat bij mij overigens nog op 1,9%

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2026 4:31 pm 
Daalder

Staat morgen op 3%.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 04 jul 2026 12:42 pm 
Knaak

Super, ik zie het, en ook nog met Instant Pay staat het er gelijk op.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 04 jul 2026 6:55 pm 
Kwartje

Verdorie net geopend, om daar een deposito te open voor 8 jaar tehen 3,2%, komt ineens Nexent op de proppen met 3,65 voor 10 jaar. Mijn geld maar weer terugboeken dan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2026 12:14 pm 
Gulden

Citaat:
Staat morgen op 3%
Bij inloggen vandaag zie ik nog steeds als rekenvoorbeeld 2,8 % staan. De helpdesk van de Anadolu bank heeft gezegd dat ik in aanmerking kom als nieuwe klant voor 3 % rente voor een jaar. Ik moet het maar voor waarheid aannemen. Waarom niet een vermelding online met de mededeling, we verwelkomen U als nieuwe klant bij de Alfa slimmer spaarrekening en ontvangt vanaf nu 3,0 % rente voor een periode van een half jaar. Dat staat ook niet vermeld in de welkomst email die ik op 2 juli gekregen heb.

Laatst bijgewerkt door Martijn op zo 05 jul 2026 5:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2026 12:54 pm 
Knaak

Als je sinds 15 juni een nieuwe rekening opent (voorheen mocht je een oude rekening hebben opgeheven), dan kom je in aanmerking werd mij gezegd. Aan de rechterkant staat dat rekenvoorbeeld met 2,8 voor een deposito, maar daar gaat het niet om. Als je in het midden bij je totale saldo op "detail" klikt, dan opent een nieuw scherm met je rekeninggegevens en zou daar 3% moeten staan (waar voor één dag 1,9% stond).

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2026 1:15 pm 
Gulden

@henrid

Dank, je hebt gelijk. Daar had ik even niet aan gedacht. Look en feel van de website is in mijn ogen goed. Jammer dat je met de app van de Anadolu bank alleen een spaarrekening kan openen en daarna niets meer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2026 1:21 pm 
Knaak

Ja het is een heel klein linkje, en opgebouwde rente kunnen zien was nog mooier geweest, maar beter dit dan niets.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]