Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 7:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2007 7:49 pm 
De Kwartaal Extra rekening 3.3% wasvorig jaareen leuke rekening maar inmiddels toteen laag redements rekening verworden. Voor mij de trigger om er na dit kwartaal afscheid van te nemen. Banken als de PostBank denken dat alle klanten slapen.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2007 9:55 pm 
Voor mij een reden om morgen de bonusrekening gedag te zeggen.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2007 10:18 pm 
Ik ga ook weg. Maar eens kijken hoe lang AT Bank hun Internet Rekening op 4.5% rente geeft...


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2007 12:17 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Die rente bij de AT Bank zal waarschijnlijk wel een lokkertje zijn maar lager als de meeste banken zal je/U nooit komen.
Ik spaar al jaren bij ze en zitten vaak aan de top en dat zonder voorwaarden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 12:49 pm 
Eind 3e - begin 4e kwartaal is het dan toch zover ...... het leeghalen van de kwartaal extra rekening.

Waar deze rekening een tijdje geleden een koploper was vertrouwd men er bij de postbank op dat spaarder in slaap is gevallen en z'n tegoeden voor een lullig tariefje laat staan.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 7:16 pm 
En dan te bedenken wat de banken elkaar voor rente in rekening brengen(zie nos teletekst blz 542). Daarmee vergeleken is zelfs de rente van ATB niet uitzonderlijk hoog. Zijn er misschien onderlinge prijsafspraken tussen de grote banken? Waarom laten we ons zo afschepen?


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Ze proberen het nog eens
BerichtGeplaatst: ma 03 sep 2007 4:11 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
U ontvangt op uw Kwartaalextrarekening al een rente die kan oplopen tot 3,3%* en gratis Rentepunten. Nu krijgt u ook nog eens 1% extra rente over het bedrag dat u tijdens de actieperiode bijstort. Dus boek snel een extra bedrag over naar uw Kwartaalextrarekening en profiteer tussen 3 september en 3 december 2007 van maar liefst 4,3%* rente.

Toch maar naar de ATbank voor 4,5% zonder gedoe.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Rente verlaging
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 3:44 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
Postbank & renteverlaging: The story continues....

Krijg net via http://www.dividendpagina.nl (Ja sorry, ik wed op meerdere paarden, maar is er maar 1 het belangrijkste :wink: ) een mail dat de rente per 14/01/08 verlaagd wordt van 3.3% nar 3.0%


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rente verlaging
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 6:39 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
barbaraf schreef:
Postbank & renteverlaging: The story continues....

Krijg net via http://www.dividendpagina.nl (Ja sorry, ik wed op meerdere paarden, maar is er maar 1 het belangrijkste :wink: ) een mail dat de rente per 14/01/08 verlaagd wordt van 3.3% nar 3.0%


Kreeg dezelfde mail, een lachertje. Volgens mij boeit het ze gewoon niet, net zoals dat sommige spaarrekeningen verborgen zijn en zelfs die nieuwe met 4%.
Heb de kwartaalextra en allerlei andere rekeningen met maandelijks sparen ook al de deur uit gedaan, net als dat ooit zo geweldige spaarbeleg met hun comfortrekening. Ze beseffen niet dat als je eenmaal weg bent, dat je dan nooit weer terugkomt omdat je dan opnieuw moet beginnen met opbouwen.
Ik heb ook meerdere bronnen voor de rentes, maar als de complete informatie uiteindelijk hier komt te staan, lijkt me dat geen zonde :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO