Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 11:46 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 4:03 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Paul209 schreef:
Ik heb 'm wel ingevuld maar niet per post verzonden.

Let met wachten op de looptijd van de aktie "open een AEGON Ajax-spaarrekening of Ajax-spaarpot en ontvang een Ajax-AEGON-bal".
Mijn kleinkinderen ontvangen, ondanks dat ze geen Ajax-fan zijn, wel een bal maar dat nemen ze opa niet kwalijk.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 5:13 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Linn schreef:
Mijn kleinkinderen ontvangen, ondanks dat ze geen Ajax-fan zijn, wel een bal maar dat nemen ze opa niet kwalijk.

Hoppa, en weer een aantal persoonsgegevens erbij, als je die speciaal voor dat doel hebt moeten verstrekken.
Mij maakt het verder niet uit wat je doet, maar zo goedkoop krijgen ze die van mij niet.
Al helemaal niet als het andermans gegevens betreft. *)
Nog even en dan heeft iedereen vanaf de geboorte een (GPS)label aan het oor. :wink:

*) Bij nader inzien zie ik o.a. daarom ook maar af van een (klein)kindrekening.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 6:06 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt 2008 9:38 am
Berichten: 291
Woonplaats: Friesland
@ Paul

Denk je nou echt Paul dat je gegevens al lang niet bekend zijn voor vele financiële instellingen? Daar hebben ze echt niet zo'n antwoordnummer voor nodig!
Met een door jou geopend topic inzake: weer gegevens op straat, geef jezelf min of meer al aan dat, of je het nu leuk vind of niet, je gegevens daadwerkelijk op straat liggen!

_________________
De goudstandaard moet weer ingevoerd worden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 6:29 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Daarmee wil je toch niet zeggen dat IK daar maar in moet berusten, of er zelfs nog bewust aan mee gaan werken?
Waar moet dat naar toe met de wereld, als helemaal niemand zich er druk over maakt? :wink:
Dat niet druk overmaken valt m.i. nogal mee als we enquête zouden houden, maar velen weten gewoon niet waar ze moeten kijken.
Behulpzaam als ik van nature ben, help ik er gewoon een beetje mee.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 7:01 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Paul209 schreef:
Linn schreef:
Mijn kleinkinderen ontvangen, ondanks dat ze geen Ajax-fan zijn, wel een bal maar dat nemen ze opa niet kwalijk.

Hoppa, en weer een aantal persoonsgegevens erbij, als je die speciaal voor dat doel hebt moeten verstrekken.
Mij maakt het verder niet uit wat je doet, maar zo goedkoop krijgen ze die van mij niet.

Je onderschat mij opnieuw! Nee, ik heb daar geen persoonsgegevens voor verstrekt.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 7:05 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Linn schreef:
Je onderschat mij opnieuw!

Ojee, heb ik dat al eerder gedaan?
Dat was niet de bedoeling.
Wil je er over praten?

Hoe dat met die bal werkt wist ik niet precies, daarom hield ik een slag om de arm.
Bedankt voor de info.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 7:37 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt 2008 9:38 am
Berichten: 291
Woonplaats: Friesland
Paul, je wilt nu geen rekening bij Aegon openen omdat je, bij het opsturen van je gegevens over complottheorie c.q. big brother denkt inzake Aegon?
Als ik nu een klein profieletje mag maken van hetgene nu bekend is inzake je postings (waarvan ik nu maar een heel klein % gelezen heb):
Een man die van snel rijden houd, ongeacht het brandstofverbruik, goed op de hoogte is van i.t., zeer achterdochtig is inzake gegevensuitwisseling, je bent van nature wantrouwend en sinds kort een, naar ik meen gelukkige opa is!

Natuurlijk zit ik er volgens jou nu helemaal naast! Ik wil er alleen maar mee aangeven dat iedereen voor vele malen in databases zit en deze info voor iedereen op z'n eigen manier verwerkt wordt.
You have to deal with it!

_________________
De goudstandaard moet weer ingevoerd worden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 7:46 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Bijna goed, behalve o.a. dat te hard rijden.
M'n GPS geeft aan dat bijv. 120 echte km's, 128 op de teller van m'n auto is.
En dat rij ik dan ook, erg he?

Om even terug te komen op het onderwerp.
Zolang AEGON mij geen fatsoenlijk antwoord kan/wil geven op mijn toch redelijk simpele vraag, sla ik inderdaad een beurt over.
Gezond argwanend met een vleugje intuïtie noem ik dat zelf. :wink:
Als ik helemaal naïef zou zijn, had ik allang niets meer te sparen omdat ik dan domweg zonder werk en inkomsten zou zitten.
Nu je toch een profielschets van mij probeert te maken, heb je ook kunnen distilleren dat ik vanaf mijn negentiende levensjaar zelfstandig ondernemer ben?
Lachen joh, mijn moeder moest ettelijke tientallen jaren geleden nog met mij mee naar de Kamer van Koophandel om voor mij te tekenen.
Genoeg over mij.
Wat doe jij zoal voor de kost?
(Antwoord in een nieuw/ander topic s.v.p., bij voorkeur in de rubriek 'op de bank'.)

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO