Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 6:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012 10:59 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Nieuwe werkwijze !!

Ik zag op mijn afschift van mijn CC
"wilt u extra aflossen?" ( natuurlijk willen we dat :mrgreen: !!) : kijk op ING.nl

Hoe kan ik extra aflossen op mijn Creditcard van de ING?

Als u meer wilt betalen dan de standaard maandbetaling, regelt u dit snel en makkelijk met Mijn ING of de Saldolijn. U kunt ook overschrijvingskaarten gebruiken. Het extra aflossingsbedrag maakt u over naar het rekeningnummer 5095197 t.n.v. 'ING Bank N.V. Creditcards'. U vult in het veld "Mededelingen" als eerste uw volledige 16-cijferige creditcardnummer in (zonder spaties) en zet daarachter de tekst Extra aflossing creditcard. Houdt u er wel rekening mee dat de automatische terugbetaling altijd doorloopt.

Bij de oude werkwijze was slechts het creditnummer (al dan niet zonder spaties) voldoende.

Ze zoeken weer een mogelijkheid om mensen toch weer een woekerrente te laten betalen, door sneaky de regeltjes aan te passen.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012 11:37 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Begrijp ik niet helemaal, wat heeft extra aflossen met woekerrente te maken? Dat de betaalprocedure iets anders is geworden, doet er toch niet toe?

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 2:59 pm 
ik denk dat hier bedoelt word hoe ingewikkelder het is om extra in te lossen hoe eerder men dat dan maar laat. en hoe minder mensen extra inlossen hoe meer rente de credit card banken kunnen berekenen over het uitstaande saldo.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 4:19 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Het is iets lastiger, dat klopt, maar je hoeft er ook niet voor gestudeerd te hebben lijkt me, om geld op deze manier over te maken. En na de eerste keer wordt het opgeslagen in het adresboek inclusief omschrijving, dus de tweede betaling is net zo makkelijk als vroeger.

Je kunt er alleen maar beter van worden denk ik , als je extra aflost. De goedkoopste schuld is geen schuld........

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 4:55 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 22 mei 2012 8:39 pm
Berichten: 98
gewoon alleen uitgeven wat je daadwerkelijk hebt , dan word alles wat je in een maand uitgeeft in 1x zonder rente afgeschreven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 8:35 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 787
Ik geef alleen uit wat ik heb, maar betaal het eerst via CC dan einde van de maand voldoe ik de CC rekening :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 9:40 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 22 mei 2012 8:39 pm
Berichten: 98
@namlian idd dat is bijzonder handig en rente vrij , je hebt alleen de jaarkosten van de kaart


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2012 2:35 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 787
Die kaart heb ik hoe dan ook, erg handig voor vakanties en dat soort dingen als borg bij auto huren enzo...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 jul 2012 5:51 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
namliam schreef:
Ik geef alleen uit wat ik heb, maar betaal het eerst via CC dan einde van de maand voldoe ik de CC rekening :P

Sterker nog, ze kunnen het ook voor je instellen dat je automatisch aan het einde van de maand altijd 100% van het openstaande bedrag aflost.
Hierdoor betaal je nooit rente voor rood staan op je ING credit card en heb je alleen de jaarlijkse kosten.

Toch handig omdat je zo wel een credit card hebt voor betalingen op internet en in het buitenland, maar geen rente hoeft te betalen.

Om dit in stellen moet je even contact met ze zoeken via de kanalen, of zoals ik het gedaan heb, op je openingsformulier bij aflossen "100% aflossen" te schrijven.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO