Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 29 apr 2024 12:31 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 11:05 am 
Stuiver

Geregistreerd: vr 18 apr 2008 10:51 am
Berichten: 92
Paul209 schreef:
Jammer dat dit forum alleen over sparen/bankieren gaat, want ik zit nog boordevol waardevolle ($$$$) tips over o.a. energie-, internet- en telefonie leveranciers.
Op dat soort zaken studeer ik tot ik er (bijna) alles van weet.
Soort hobby van mij. :lol:


Lijkt me leuk om jouw ideeen te horen.
Ik denk dat er meer mensen zijn die jarenlang slecht behandeld en voor de gek gehouden zijn. Ik uiteraard ook.
Zou het zelf ook leuk vinden hier meer over te weten. Kennis is macht en gedeelde lol is dubbele lol. :lol:

Misschien kan er een apart (sub)forum voor worden aangemaakt.
Met het geld dat ermee bespaard wordt, kan weer gespaard worden dus heeft het toch weer met sparen te maken. Het het lijkt me zeker de moeite waard.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 1:15 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Pierewiet schreef:
Paul209 schreef:
Jammer dat dit forum alleen over sparen/bankieren gaat, want ik zit nog boordevol waardevolle ($$$$) tips over o.a. energie-, internet- en telefonie leveranciers.
Op dat soort zaken studeer ik tot ik er (bijna) alles van weet.
Soort hobby van mij. :lol:


Lijkt me leuk om jouw ideeen te horen.
Ik denk dat er meer mensen zijn die jarenlang slecht behandeld en voor de gek gehouden zijn. Ik uiteraard ook.
Zou het zelf ook leuk vinden hier meer over te weten. Kennis is macht en gedeelde lol is dubbele lol. :lol:

Misschien kan er een apart (sub)forum voor worden aangemaakt.
Met het geld dat ermee bespaard wordt, kan weer gespaard worden dus heeft het toch weer met sparen te maken. Het het lijkt me zeker de moeite waard.


Het is aan de beheerder van dit forum, of ie die ruimte wil geven.
In afwachting van die toestemming mag je natuurlijk altijd een PM (Persoonlijke of Private Mail) in m'n mailbox bij dit forum droppen als er een onderwerp is wat je bijzondere belangstelling heeft.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 6:52 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
We gaan het morgen bespreken. Als we akkoord gaan met een Be-Spaar onderwerp/forum laat ik het weten.

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 7:40 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 18 apr 2008 10:51 am
Berichten: 92
Paul209 schreef:
Het is aan de beheerder van dit forum, of ie die ruimte wil geven.
In afwachting van die toestemming mag je natuurlijk altijd een PM (Persoonlijke of Private Mail) in m'n mailbox bij dit forum droppen als er een onderwerp is wat je bijzondere belangstelling heeft.


Super! :D Ik wacht even af wat de beslissing wordt, mocht een subforum niet mogelijk zijn dan stuur ik je een pm

mandros schreef:
We gaan het morgen bespreken. Als we akkoord gaan met een Be-Spaar onderwerp/forum laat ik het weten.


Top! :D Gezien er al een paar mensen geholpen zijn met alleen al dit ene topic van Paul209, lijkt het me zeker de moeite waard.

:)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 10:01 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Pierewiet schreef:
Paul209 schreef:
mandros schreef:
We gaan het morgen bespreken. Als we akkoord gaan met een Be-Spaar onderwerp/forum laat ik het weten.


Top! :D Gezien er al een paar mensen geholpen zijn met alleen al dit ene topic van Paul209, lijkt het me zeker de moeite waard.

:)


Niet te vroeg juichen.
Maar ik kan je alvast vertellen dat al veel familie, vrienden en kennissen er in de loop van de jaren zeker niet armer van geworden zijn.
Mijn probleem om het op grotere schaal toe te passen is, dat ik met het uitleggen van alle inns en outs meer tijd kwijt ben dan eventjes de/een verandering aan te brengen.
Daar heb ik met mijn huidige aanhang weinig last van, die zeggen vaak: maak het maar in orde.
Uiteraard nadat ik kort en krachtig verteld heb hoeveel de winst is in euro's. :lol:
Het licht brandt er niet anders van.
En ze internetten, telefoneren en bankieren er nog steeds vrolijk op los.
Met dit verschil dat het vaak voor een appel en een ei is (behalve spaarbankieren natuurlijk, dan willen wij uiteraard de allerhoogste rente en de grootste vrijheid). :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 11:17 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 apr 2008 1:59 pm
Berichten: 67
Paul209 schreef:
Jammer dat dit forum alleen over sparen/bankieren gaat, want ik zit nog boordevol waardevolle ($$$$) tips over o.a. energie-, internet- en telefonie leveranciers.
Op dat soort zaken studeer ik tot ik er (bijna) alles van weet.
Soort hobby van mij. :lol:


Goed idee Paul,
Ik doe met je mee.

Mvg De Krent


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 12:06 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Krentenier schreef:
Paul209 schreef:
Jammer dat dit forum alleen over sparen/bankieren gaat, want ik zit nog boordevol waardevolle ($$$$) tips over o.a. energie-, internet- en telefonie leveranciers.
Op dat soort zaken studeer ik tot ik er (bijna) alles van weet.
Soort hobby van mij. :lol:


Goed idee Paul,
Ik doe met je mee.

Mvg De Krent


Waarmee, met studeren of met geld in de knip houden? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 6:44 am 
Stuiver

Geregistreerd: do 14 feb 2008 6:54 am
Berichten: 73
Krentenier schreef:
Paul209 schreef:
Jammer dat dit forum alleen over sparen/bankieren gaat, want ik zit nog boordevol waardevolle ($$$$) tips over o.a. energie-, internet- en telefonie leveranciers.
Op dat soort zaken studeer ik tot ik er (bijna) alles van weet.
Soort hobby van mij. :lol:


Goed idee Paul,
Ik doe met je mee.

Mvg De Krent


Ik ook! :wink:
Dit is toch een prima plekje op dit forum, (algemeen vraag en antwoord) om over andere geldzaken te babbelen dan over rentes alleen? En anders vragen we de moderator vriendelijk of hij een nieuw forum-onderdeel "algemene geld-tips" aanmaakt. Dat doet ie vast wel! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 10:12 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Procent schreef:
Krentenier schreef:
Paul209 schreef:
Jammer dat dit forum alleen over sparen/bankieren gaat, want ik zit nog boordevol waardevolle ($$$$) tips over o.a. energie-, internet- en telefonie leveranciers.
Op dat soort zaken studeer ik tot ik er (bijna) alles van weet.
Soort hobby van mij. :lol:


Goed idee Paul,
Ik doe met je mee.

Mvg De Krent


Ik ook! :wink:
Dit is toch een prima plekje op dit forum, (algemeen vraag en antwoord) om over andere geldzaken te babbelen dan over rentes alleen? En anders vragen we de moderator vriendelijk of hij een nieuw forum-onderdeel "algemene geld-tips" aanmaakt. Dat doet ie vast wel! :wink:


Ik heb zelfs nog een ander idee voor de beheerder.
Tikje commercieel.
Als wij zo'n onderdeel/sectie nu eens alleen zichtbaar maken voor (weliswaar gratis) ingeschrevenen/leden?
Zoiets krikt het ledenaantal/aanzien van dit forum dan ook gelijk een beetje op.
Want ik heb sterk het idee dat er een hoop 'anonieme' meelezers zijn, die er op die manier weinig of niets voor terug geven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: auto polis
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 5:42 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 23 feb 2008 12:46 pm
Berichten: 53
Paul209 schrijft:
Ik heb zelfs nog een ander idee voor de beheerder.
Tikje commercieel.
Als wij zo'n onderdeel/sectie nu eens alleen zichtbaar maken voor (weliswaar gratis) ingeschrevenen/leden?
Zoiets krikt het ledenaantal/aanzien van dit forum dan ook gelijk een beetje op.
Want ik heb sterk het idee dat er een hoop 'anonieme' meelezers zijn, die er op die manier weinig of niets voor terug geven.[/quote]

Dat lijkt mij een goed plan
Alleen zul je dan de ingeschrevenen moeten herkennen aan een code of een ster of iets dergelijks.

met vr gr


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Nieuw forum en sub-forum
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 7:05 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Beste leden van dit forum,

Op jullie verzoek heb ik een nieuw forum en sub-forum aangemaakt. Daarop kunnen alle niet spaar-gerelateerde geld- en bespaar-tips worden besproken. Om e.e.a. wat af te schermen van het eigelijk doel van onze site en dit forum is dat gedeelte enkel zichtbaar voor leden die ingelogd zijn:

http://forum.spaarinformatie.nl/viewforum.php?f=33

PS: Het forum is onderaan de index terug te vinden "Besparen".

Veel plezier, we zien de tips wel verschijnen :lol:

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 7:57 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 18 apr 2008 10:51 am
Berichten: 92
Een bedankje voor het beheer. Jullie zijn top! afbeelding: http://www.abfnet.com/forum/images/smilies/thumbsup2.gif

En Paul alvast heel veel succes! :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 10:10 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 11 apr 2008 11:21 am
Berichten: 65
leuk initiatief, maar zou het niet beter zijn om dit subforum een iets prominentere plaats te geven? Bijvoorbeeld dat de categorie "Besparen" tussen de categorieen "algemeen" en "nieuws" komt te staan. Ik vrees dat veel mensen het subforum niet zullen vinden na die rits met banken helemaal onderaan en daardoor wat sneller zal doodbloeden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 8:36 am 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
We zullen zien Joop, ik wil de focus wel op het spaargedeelte houden vandaar dat ik hem onderaan heb gezet. We kijken het een tijdje aan OK?

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 11:42 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Joop schreef:
Ik vrees dat veel mensen het subforum niet zullen vinden na die rits met banken helemaal onderaan en daardoor wat sneller zal doodbloeden.
Denk dat het heel erg zal meevallen, immers is het nieuwe deel alleen voor ingelogde leden zichtbaar en krijg je door (direct na het inloggen) te klikken op 'nieuwe berichten sinds je laatste bezoek' onmiddellijk in beeld wat er aan nieuwe reacties op het (sub)forum zijn. Zo hóef je nooit iets te missen.
Mandros, ik vind deze uitbreiding overigens een uitstekende reactie op de aangegeven behoefte.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO