Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Nieuwe klantomgeving.
https://forum.spaarinformatie.nl/centraal-beheer-f42/nieuwe-klantomgeving-t6881-15.html
Pagina 2 van 2

Auteur:  1500 [ ma 27 aug 2012 12:27 am ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Ik heb de logica van CB inmiddels doorgrond, denk ik.
Citaat:
Op dit moment hebben wij technische problemen waardoor de website of onderdelen ervan niet bereikbaar zijn.

is gewoon een grapje.
Evenals bij klant 1 verscheen bij een hernieuwde poging: "Uw account is al geactiveerd".
Ook al doet CB voorkomen alsof de 1e poging mislukt is, is de activatie d.m.v. de toegezonden code tóch geslaagd.
Ik hoop niet dat het met overboekingen ook zo werkt. :roll:

Auteur:  Centraal Beheer [ ma 27 aug 2012 8:35 pm ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Beste 1500,

De storing is verholpen. Heeft u inmiddels in kunnen loggen?
Mocht u er niet uitkomen horen wij dat graag.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sara van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 800
webcare[@]centraalbeheer.nl
https://centraalbeheer.nl

1500 schreef:
Ik heb de logica van CB inmiddels doorgrond, denk ik.
Citaat:
Op dit moment hebben wij technische problemen waardoor de website of onderdelen ervan niet bereikbaar zijn.

is gewoon een grapje.
Evenals bij klant 1 verscheen bij een hernieuwde poging: "Uw account is al geactiveerd".
Ook al doet CB voorkomen alsof de 1e poging mislukt is, is de activatie d.m.v. de toegezonden code tóch geslaagd.
Ik hoop niet dat het met overboekingen ook zo werkt. :roll:

Auteur:  1500 [ ma 27 aug 2012 10:46 pm ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Beste Sara,
Bedankt voor je bericht en bezorgdheid.
Zoals je uit mijn verslaggeving kan opmaken komt alles na allerlei wonderbaarlijke foutmeldingen telkens automatisch goed.
Ik heb dus voor klant 1 en 2 uiteindelijk kunnen inloggen in de nieuwe omgeving.

Auteur:  svanke [ vr 28 sep 2012 11:24 am ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Komend weekend doen wij onderhoudswerkzaamheden aan uw persoonlijke klantomgeving.

Verzekeringen inzien of geld overmaken?
Dat betekent dat u zondag 30 september tussen 0.00 uur en 12.00 uur niet in uw persoonlijke klantomgeving kunt. U kunt dan bijvoorbeeld niet uw spaarrekeningen of verzekeringen inzien. Ook kunt u geen spaaropdrachten doorgeven.

Heeft u geld overgeboekt ná vrijdagavond 21.00 uur of in het weekend, dan wordt uw opdracht, zoals gewoonlijk, de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Vragen?
Heeft u nog vragen? U kunt uw vraag mailen naar centraalbeheer.nl. U kunt natuurlijk ook even Apeldoorn bellen: (055) 579 8100. Zondag 30 september zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 12:00 uur.

Auteur:  1500 [ di 19 maart 2013 11:15 pm ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Centraal Beheer Achmea schreef:
Even bericht over Mijn Verzekeringsmap.

Belangrijk nieuws: vanaf 22 maart is Mijn Verzekeringsmap de online klantomgeving van Centraal Beheer Achmea. Deze vervangt Mijn Gegevens. Inloggen in Mijn Gegevens kan daarom vanaf 22 maart niet meer.

Auteur:  1500 [ za 23 maart 2013 12:45 am ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Super handig die nieuwe klantomgeving.
Laat ik nu de button om netjes uit te loggen nergens zien. :roll:
En als die er wel is moet men padvinder geweest zijn.

Auteur:  svanke [ za 23 maart 2013 12:52 am ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

1500 schreef:
Super handig die nieuwe klantomgeving.
Laat ik nu de button om netjes uit te loggen nergens zien. :roll:
En als die er wel is moet men padvinder geweest zijn.


uhh, gewoon rechts boven onder de button 'mijn verzekeringsmap' staat 'uitloggen'?

Auteur:  1500 [ za 23 maart 2013 1:01 am ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Bedankt, gevonden.

Auteur:  Richard.71 [ zo 21 apr 2013 3:21 pm ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Vraagje... Weet iemand of de opgebouwde rente nu wel zichtbaar is? Gr

Auteur:  svanke [ di 17 sep 2013 9:11 pm ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Na inloggen op de Centraal beheer omgeving staat er

"Profiteer van de lekkere hoge rente van 2,35% bij een looptijd van 18 maanden. "

De stagiair van CB heeft waarschijnlijk een grapje uitgehaald.

Auteur:  Intrest [ wo 18 sep 2013 9:39 am ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Volgens spaarinformatie 18 maanden ook 2.35%
http://www.spaarinformatie.nl/sparen/re ... t-Rekening

Auteur:  svanke [ do 19 sep 2013 11:19 am ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

het gaat om 'lekker hoge'

Auteur:  piet_pecunia [ do 26 nov 2015 2:54 pm ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

Je moet geen haast hebben met overboekingen bij CB-Bank.
Citaat:
Uw eindsaldo komt vrij vandaag 23 november 2015.

Dus maandag. Maar dan pas ook om iets vóór 24:00 uur.

Volgende dag, 24 nov, om ± 8:00 uur de overboeking naar de tegenrekening gedaan.
Om 16:00 uur staat het bedrag er nog steeds.
Dan maar even de helpdesk bellen.

Dag mijnheer XYZ, mag ik:
- uw geboortedatum
- wat is uw adres?
- en uw nummer
- uw telefoonnummer?
- en het mobielnummer?

Gaat u mij ook nog vertellen waarom die overboeking nog steeds niet is gedaan?
"Die gaat waarschijnlijk rond middernacht plaatsvinden zodat u het geld morgen of overmorgen heeft."
"Dat komt door de beveiliging".
Ik: "Beveiliging. Dat hebben die andere banken toch óók?"
"Ja maar, Wij zijn dan ook géén bank!"
I rest my case.

Donderdag 26 nov. in de ochtend is de overboeking dan toch een feit.

Auteur:  Intrest [ do 26 nov 2015 4:45 pm ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe klantomgeving.

"Ja maar, Wij zijn dan ook géén bank!"
Moet CB de bankvergunning maar inleveren. :roll:
Verzekeringsmaatschappijen zijn in mijn ogen nog vele malen onbetrouwbaarder dan banken.
Tip; geld besparen -- verzeker alleen de grote risico's, neem de kleinere risico's zelf.

Pagina 2 van 2 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/