Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 15 jun 2021 8:12 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2012 11:27 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:18 pm
Berichten: 1865
Ik heb de logica van CB inmiddels doorgrond, denk ik.
Citaat:
Op dit moment hebben wij technische problemen waardoor de website of onderdelen ervan niet bereikbaar zijn.

is gewoon een grapje.
Evenals bij klant 1 verscheen bij een hernieuwde poging: "Uw account is al geactiveerd".
Ook al doet CB voorkomen alsof de 1e poging mislukt is, is de activatie d.m.v. de toegezonden code tóch geslaagd.
Ik hoop niet dat het met overboekingen ook zo werkt. :roll:

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 7:35 pm 

Geregistreerd: do 05 jan 2012 12:32 pm
Berichten: 4
Beste 1500,

De storing is verholpen. Heeft u inmiddels in kunnen loggen?
Mocht u er niet uitkomen horen wij dat graag.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sara van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 800
webcare[@]centraalbeheer.nl
https://centraalbeheer.nl

1500 schreef:
Ik heb de logica van CB inmiddels doorgrond, denk ik.
Citaat:
Op dit moment hebben wij technische problemen waardoor de website of onderdelen ervan niet bereikbaar zijn.

is gewoon een grapje.
Evenals bij klant 1 verscheen bij een hernieuwde poging: "Uw account is al geactiveerd".
Ook al doet CB voorkomen alsof de 1e poging mislukt is, is de activatie d.m.v. de toegezonden code tóch geslaagd.
Ik hoop niet dat het met overboekingen ook zo werkt. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 9:46 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:18 pm
Berichten: 1865
Beste Sara,
Bedankt voor je bericht en bezorgdheid.
Zoals je uit mijn verslaggeving kan opmaken komt alles na allerlei wonderbaarlijke foutmeldingen telkens automatisch goed.
Ik heb dus voor klant 1 en 2 uiteindelijk kunnen inloggen in de nieuwe omgeving.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2012 10:24 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1859
Komend weekend doen wij onderhoudswerkzaamheden aan uw persoonlijke klantomgeving.

Verzekeringen inzien of geld overmaken?
Dat betekent dat u zondag 30 september tussen 0.00 uur en 12.00 uur niet in uw persoonlijke klantomgeving kunt. U kunt dan bijvoorbeeld niet uw spaarrekeningen of verzekeringen inzien. Ook kunt u geen spaaropdrachten doorgeven.

Heeft u geld overgeboekt ná vrijdagavond 21.00 uur of in het weekend, dan wordt uw opdracht, zoals gewoonlijk, de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Vragen?
Heeft u nog vragen? U kunt uw vraag mailen naar centraalbeheer.nl. U kunt natuurlijk ook even Apeldoorn bellen: (055) 579 8100. Zondag 30 september zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 12:00 uur.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 maart 2013 10:15 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:18 pm
Berichten: 1865
Centraal Beheer Achmea schreef:
Even bericht over Mijn Verzekeringsmap.

Belangrijk nieuws: vanaf 22 maart is Mijn Verzekeringsmap de online klantomgeving van Centraal Beheer Achmea. Deze vervangt Mijn Gegevens. Inloggen in Mijn Gegevens kan daarom vanaf 22 maart niet meer.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 maart 2013 11:45 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:18 pm
Berichten: 1865
Super handig die nieuwe klantomgeving.
Laat ik nu de button om netjes uit te loggen nergens zien. :roll:
En als die er wel is moet men padvinder geweest zijn.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 maart 2013 11:52 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1859
1500 schreef:
Super handig die nieuwe klantomgeving.
Laat ik nu de button om netjes uit te loggen nergens zien. :roll:
En als die er wel is moet men padvinder geweest zijn.


uhh, gewoon rechts boven onder de button 'mijn verzekeringsmap' staat 'uitloggen'?


Laatst bijgewerkt door svanke op za 23 maart 2013 1:01 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 maart 2013 12:01 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:18 pm
Berichten: 1865
Bedankt, gevonden.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2013 2:21 pm 

Geregistreerd: ma 27 apr 2009 1:57 pm
Berichten: 43
Vraagje... Weet iemand of de opgebouwde rente nu wel zichtbaar is? Gr


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 8:11 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1859
Na inloggen op de Centraal beheer omgeving staat er

"Profiteer van de lekkere hoge rente van 2,35% bij een looptijd van 18 maanden. "

De stagiair van CB heeft waarschijnlijk een grapje uitgehaald.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 8:39 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 10:17 am
Berichten: 648
Volgens spaarinformatie 18 maanden ook 2.35%
http://www.spaarinformatie.nl/sparen/re ... t-Rekening

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 sep 2013 10:19 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1859
het gaat om 'lekker hoge'


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015 1:54 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 11:16 am
Berichten: 1246
Je moet geen haast hebben met overboekingen bij CB-Bank.
Citaat:
Uw eindsaldo komt vrij vandaag 23 november 2015.

Dus maandag. Maar dan pas ook om iets vóór 24:00 uur.

Volgende dag, 24 nov, om ± 8:00 uur de overboeking naar de tegenrekening gedaan.
Om 16:00 uur staat het bedrag er nog steeds.
Dan maar even de helpdesk bellen.

Dag mijnheer XYZ, mag ik:
- uw geboortedatum
- wat is uw adres?
- en uw nummer
- uw telefoonnummer?
- en het mobielnummer?

Gaat u mij ook nog vertellen waarom die overboeking nog steeds niet is gedaan?
"Die gaat waarschijnlijk rond middernacht plaatsvinden zodat u het geld morgen of overmorgen heeft."
"Dat komt door de beveiliging".
Ik: "Beveiliging. Dat hebben die andere banken toch óók?"
"Ja maar, Wij zijn dan ook géén bank!"
I rest my case.

Donderdag 26 nov. in de ochtend is de overboeking dan toch een feit.

_________________
Trying to save safe... pecunia olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015 3:45 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 10:17 am
Berichten: 648
"Ja maar, Wij zijn dan ook géén bank!"
Moet CB de bankvergunning maar inleveren. :roll:
Verzekeringsmaatschappijen zijn in mijn ogen nog vele malen onbetrouwbaarder dan banken.
Tip; geld besparen -- verzeker alleen de grote risico's, neem de kleinere risico's zelf.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO