Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 9:25 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 9:19 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Ik heb m'n buik alweer een beetje vol van NIBC. Op verschillende tijdstippen gebeld en vervolgens 10 minuten in de wacht gehangen: alle medewerkers blijven in gesprek. Mijn rekening is ook nog steeds niet geactiveerd! Op de website staat binnen 4 werkdagen, niet dus.

Ik heb bij Credit Europe veel betere ervaringen met opbellen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 3:59 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Via email krijg je waardeloze antwoorden dus maar weer verschillende keren geprobeerd een medewerker te pakken te krijgen, maar helaas. "Al onze medewerkers zijn in gesprek". Dit gaat heel de dag zo door. Ik ben al een paar euro kwijt aan het bellen naar dat 0900 nummer.

Ik ben zwaar teleurgesteld in NIBC en dat hebben ze al snel voor elkaar.

Ik raad een ieder aan om eens goed na te denken of je met zo'n bank in zee wilt gaan.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO