Vandaag onderstaande mail ontvangen:
Geachte cliënt,
Regelmatig ontvangen wij van onze klanten ideeën ter verbetering van ATB Connect. Gedurende de afgelopen periode hebben wij gewerkt aan een nieuw internetbankiersysteem, waarbij wij zoveel mogelijk rekening hebben gehouden met deze suggesties. Graag informeren wij u hierbij, dat wij op korte termijn het vernieuwde ATB Connect zullen introduceren. Wij zullen u drie dagen voor de introductie een e-mail toesturen.
Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste wijzigingen die in het vernieuwde internetbankiersysteem ATB Connect zullen worden geïntroduceerd:
Wachtwoord
Amsterdam Trade Bank hecht grote waarde aan veilig internetbankieren. Daarom hebben wij besloten om de veiligheidseisen van een nieuw wachtwoord te verscherpen door het aantal karakters uit te breiden en een speciaal teken aan de verplichte karakters toe te voegen. Hoe sterker uw wachtwoord, des te beter de beveiliging.
De manier van verzending van een nieuw wachtwoord zal ook worden aangepast. Een nieuw, éénmalig te gebruiken, wachtwoord ontvangt u in de toekomst per e-mail. Hierdoor is het belangrijk dat het juiste e-mail adres geregistreerd staat in ons systeem. Mocht dit adres niet correct of niet meer actueel zijn, dan ontvangen wij graag een wijziging via
info@atbank.nl. Hierin vermeldt u uw oude e-mail adres, uw nieuwe e-mail adres en uw ATB klant, - of rekeningnummer.
Geagendeerde Overboekingen en Deposito’s
In het vernieuwde ATB Connect heeft u de mogelijkheid om overboekingen en deposito’s te agenderen. Het wordt dus mogelijk om betalings- en deposito-opdrachten voor een datum in de toekomst op te geven.
Transactieoverzichten
Bij de introductie van het vernieuwde ATB Connect kunt u uw transacties tot 13 maanden terug inzien. In de loop van de volgende maanden zal deze termijn geleidelijk uitgebreid worden naar 2 jaar. Verder wordt de zoekfunctie iets uitgebreider om ook per kolom te sorteren en het resultaat in pdf formaat te kunnen printen.
Overzicht deposito’s
Per deposito kunt u controleren welk bedrag aan maandelijkse rente-uitkering u kunt verwachten. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om in één oogopslag te zien welk gedeelte van uw spaargeld in deposito staat.
Gebruikersinformatie
Uw gegevens vindt u terug, zoals u dat gewend bent, in het onderdeel ‘Gebruikersinformatie’. U zult echter meer persoonlijke en rekening informatie aantreffen en u hebt de mogelijkheid om deze gegevens af te drukken. Via een link naar ‘Download Center’ kunt u verschillende formulieren vinden om wijzigingen van uw persoonlijke gegevens door te geven.
Bewerken/ Kopiëren/Verwijderen
Er worden nieuwe buttons (‘Bewerken’, ‘Kopiëren’, ‘Verwijderen’) toegevoegd aan ATB Connect functionaliteiten. Deze geven u de mogelijkheid om gegevens uit een eerdere overboeking of deposito te kopiëren en bij geagendeerde opdrachten te wijzigen of te verwijderen.
Helpfunctie
Bij elk onderdeel in het menu vindt u rechtsboven in het scherm een button met een vraagteken (?). Deze bevat een link naar de helpfunctie van het betreffende onderdeel.
Daarnaast worden ook de Voorwaarden ATB Internet Sparen aangepast. Mocht u het met de gewijzigde voorwaarden niet eens zijn, en deze niet accepteren, dan kunt u te allen tijde uw rekeningen bij Amsterdam Trade Bank opzeggen. De Voorwaarden ATB Internet Sparen vindt u op onze website, onder 'Service' en vervolgens 'Download Center'. (
www.atbank.nl/Service/Download_Center/)
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij u uiteraard graag ook telefonisch te woord via 0800 222 5 888 ( gratis ) of via +31 (0)20 215 0194 (vanuit het buitenland). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:30 uur. Ook kunt u een e-mail sturen naar
info@atbank.nl of raadpleeg de veelgestelde vragen op onze website.
Met vriendelijke groet,
Amsterdam Trade Bank N.V.