Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

klanten pesten
https://forum.spaarinformatie.nl/lloyds-bank-voorheen-bank-scotland-f67/klanten-pesten-t11530.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  e.banket [ ma 22 jan 2024 8:10 pm ]
Berichttitel:  klanten pesten

Bij zowel Loyds Bank als de Anadolu Bank ondervond ik na enkele maanden problemen met het inloggen, waarbij mijn gebruikersnaam niet meer functioneerde. Dit roept vragen op over het opmerkelijke karakter van dit proces. De banken blokkeren zonder duidelijke reden mijn rekening, waarna ik zelf telefonisch contact moet opnemen om de kwestie te verhelpen. Dit zorgde bij mij voor verbazing en ongemak. In eerste instantie werd me verteld dat er helemaal geen rekening op mijn naam stond, en ik kon ook geen bijbehorende documenten vinden. Gelukkig is het uiteindelijk opgelost.

Auteur:  halve cent [ ma 22 jan 2024 10:07 pm ]
Berichttitel:  Re: klanten pesten

Vreemd. Goed dat je dit meldt.
Het is dus niet zo dat je je gebruikersnaam/wachtwoord vergeten was?
Wat ik bij de Anadolubank opvallend en prettig vond, is juist dat ik na het openen van een deposito per post een papieren bevestiging van de geopende deposito kreeg. Dat heb ik bij andere banken nog niet gekregen. Ook het jaaroverzicht ontving ik schriftelijk.
Wel vond ik het proces van het openen van de rekening een beetje 'knullig'; dat duurde zonder duidelijke reden erg lang (meerdere weken) en het opvolgende telefonisch contact kwam niet heel professioneel op mij over. Maar geen klachten.

Auteur:  groentje [ ma 22 jan 2024 10:07 pm ]
Berichttitel:  Re: klanten pesten

Daarom sla ik altijd meteen een pdf op van de (nieuwste) stand van zaken bij iedere mutatie, zoals vrijval deposito of afsluiten van een nieuwe. Met alle rekeningnummers/bedragen in beeld.

Auteur:  appeltje [ di 23 jan 2024 10:07 am ]
Berichttitel:  Re: klanten pesten

Pesten suggereert opzet. Waardoor denk je dat het opzettelijk gebeurt ?
Ik heb bij beide banken een rekening. Bij de anadolu bank had ik op een gegeven moment problemen met aanloggen. (zie ook het draadje daarover)
Bij lloyds herken ik het niet.

Auteur:  e.banket [ di 23 jan 2024 1:39 pm ]
Berichttitel:  Re: klanten pesten

Een financiƫle instelling dient te allen tijde betrouwbaar te zijn.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/