Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 29 apr 2024 5:34 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: klanten pesten
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2024 8:10 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: wo 14 nov 2012 7:53 pm
Berichten: 507
Bij zowel Loyds Bank als de Anadolu Bank ondervond ik na enkele maanden problemen met het inloggen, waarbij mijn gebruikersnaam niet meer functioneerde. Dit roept vragen op over het opmerkelijke karakter van dit proces. De banken blokkeren zonder duidelijke reden mijn rekening, waarna ik zelf telefonisch contact moet opnemen om de kwestie te verhelpen. Dit zorgde bij mij voor verbazing en ongemak. In eerste instantie werd me verteld dat er helemaal geen rekening op mijn naam stond, en ik kon ook geen bijbehorende documenten vinden. Gelukkig is het uiteindelijk opgelost.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: klanten pesten
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2024 10:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 sep 2023 7:59 pm
Berichten: 39
Vreemd. Goed dat je dit meldt.
Het is dus niet zo dat je je gebruikersnaam/wachtwoord vergeten was?
Wat ik bij de Anadolubank opvallend en prettig vond, is juist dat ik na het openen van een deposito per post een papieren bevestiging van de geopende deposito kreeg. Dat heb ik bij andere banken nog niet gekregen. Ook het jaaroverzicht ontving ik schriftelijk.
Wel vond ik het proces van het openen van de rekening een beetje 'knullig'; dat duurde zonder duidelijke reden erg lang (meerdere weken) en het opvolgende telefonisch contact kwam niet heel professioneel op mij over. Maar geen klachten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: klanten pesten
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2024 10:07 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Daarom sla ik altijd meteen een pdf op van de (nieuwste) stand van zaken bij iedere mutatie, zoals vrijval deposito of afsluiten van een nieuwe. Met alle rekeningnummers/bedragen in beeld.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: klanten pesten
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2024 10:07 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
Pesten suggereert opzet. Waardoor denk je dat het opzettelijk gebeurt ?
Ik heb bij beide banken een rekening. Bij de anadolu bank had ik op een gegeven moment problemen met aanloggen. (zie ook het draadje daarover)
Bij lloyds herken ik het niet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: klanten pesten
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2024 1:39 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: wo 14 nov 2012 7:53 pm
Berichten: 507
Een financiƫle instelling dient te allen tijde betrouwbaar te zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO