Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 29 apr 2024 8:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 4:48 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Ik kreeg een mail van Argenta en vol verwachting klopte mijn hart.
Zouden ze de rente over de spaarrekening marktconform hebben gemaakt (lees: verhoogd)?

Helaas, het blijkt dat het ze teveel werk(?) is om rentewijzigingen even via een mailtje door te geven.
:cry: Dat wordt dus dagelijks inloggen om te zien of er iets verandert.

"Om u nog beter en persoonlijker van dienst te zijn, zullen wij voortaan de rentewijzigingen via het berichtgevingsysteem in het internetbankieren meedelen en zal er geen afzonderlijke e-mail meer gestuurd worden. Wij raden u aan om regelmatig in te loggen, waardoor u steeds op de hoogte blijft van de laatste wijzigingen. Zo hebt u recent onze verhoging van de rentevergoeding kunnen lezen."


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 7:34 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
wel bijzonder eigenlijk,
om welke kosten gaat het nou eigenlijk bij automatisering w.b. het versturen van dergelijke informatie naar de aangesloten klanten..

maargoed, Spaarinformatie.nl houd ons i.i.g. scherp op de hoogte!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 9:48 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 787
Het is een vorm van spam, die rente mailtjes en kan door klanten als "negatief" worden ervaren.

Het zou een mooie optie kunnen zijn om dit soort "fratsen" aan of uit te zetten.... I.p.v. aan OF uit... bepaald door de bank.

Overigens kan ik een bedrijf noemen dat emails met de HAND verstuurd EEN voor EEN niet eens via de BCC, nee dat is te gevaarlijk.
EEN voor EEN persoonlijk aan de klant gericht.... Is een redelijke kostbare aangelegenheid.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 10:24 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
namliam schreef:
Het is een vorm van spam, die rente mailtjes........

Mailtjes met renteverhoging, mogen ze net zoveel sturen als ze willen :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 sep 2008 7:16 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
obligataire schreef:
Mailtjes met renteverhoging, mogen ze net zoveel sturen als ze willen :D


ik vindt vooral ook eventuele renteverlagingen belangrijk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 sep 2008 7:42 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 787
De een zijn spam is de ander zijn luxe gerookte ham...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 sep 2008 1:35 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Naast kostenbesparing is het natuurlijk ook een manier om rekeninghouders regelmatig de site te laten checken.
Nieuwe producten komen zo sneller onder de aandacht, in tegenstelling tot klanten die alleen de site bezoeken nadat ze een mailtje met rentewijziging krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO