Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

telefonisch en fax contact met credit europe bank
https://forum.spaarinformatie.nl/credit-europe-bank-f8/telefonisch-fax-contact-met-credit-europe-bank-t2784.html
Pagina 1 van 2

Auteur:  luctor et emergo [ wo 25 feb 2009 7:22 pm ]
Berichttitel:  telefonisch en fax contact met credit europe bank

wie is het de afgelopen dagen gelukt om telefonisch contact te krijgen met het wel bekende 0900 nummer of heeft het via de fax geprobeerd maar ook geen contact gekregen ,via google wel een ander nummer gevonden maar daar geven ze dan weer een gewoon 020 nummer maar dan kom je weer in het menu van 0900 alleen dan vertellen ze je niet dat dit telefoon gesprek 10 cent kost maar wel opgenomen wordt maar het blijft de laatste dagen bij mij ijzig stil aan de andere zijde

Auteur:  Intrest [ do 26 feb 2009 6:02 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

@luctor et emergo; heb je bij bellen 0900 nr. wel je inlog code ingevoerd ?

Auteur:  Icesave today,I save [ di 10 maart 2009 2:58 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Herkenbaar

Na een halfuur in de wacht te hebben gehangen, heb ik het opnieuw geprobeerd "zonder een rekeningnummer" op te geven en optie 0 (nul) te kiezen. Optie 0 is voor nieuwe klanten.
Toen was ik redelijk snel aan de beurt en heeft het call centre mijn opdracht na volle tevredenheid uitgevoerd.

Auteur:  Borra [ ma 06 apr 2009 10:08 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Is het iemand wel eens gelukt om een deposito op te zeggen of te verlengen via het call-center nummer?
Ik kwam in het menuutje "sparen" niet echt verder. Na 3 x geprobeerd te hebben om iets anders te doen dan overmaken van mijn spaarrekening naar mijn tegenrekening, heb ik uiteindelijk het duitse nummer teruggebeld (zie elders het topic over depositorente).

Auteur:  InternetSpaarder [ ma 06 apr 2009 10:45 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Eind januari heb ik met CEB gebeld dat ik mijn deposito dat over enkele dagen afliep niet verlengd wilde hebben. Dat was toen zo geregeld.

Auteur:  kneel [ di 07 apr 2009 12:11 am ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Op 31 maart CEB gebeld en direct iemand aan de lijn. Verzocht mijn deposito, die eind april afloopt, niet te verlengen. Werd gelijk in het systeem aangepast. Op mijn verzoek heeft CEB deze "opdracht" direct via de mail aan mij bevestigd. Geen probleem met bellen en aanpassen.

Auteur:  pasopjegeld [ wo 22 apr 2009 10:03 am ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Vandaag 22 april half tien in de ochtend gebeld (met invoer klantnummer) en na 37 minuten wachten maar weer opgehangen (3,70 euro). Ga het nu maar proberen via optie "nieuwe klant"

Auteur:  pasopjegeld [ wo 22 apr 2009 11:17 am ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Icesave today,I save schreef:
Herkenbaar

Na een halfuur in de wacht te hebben gehangen, heb ik het opnieuw geprobeerd "zonder een rekeningnummer" op te geven en optie 0 (nul) te kiezen. Optie 0 is voor nieuwe klanten.
Toen was ik redelijk snel aan de beurt en heeft het call centre mijn opdracht na volle tevredenheid uitgevoerd.


Bedankt voor de tip. Werkt inderdaad veel sneller! (En dus goedkoper)

Auteur:  PeCoNe [ wo 22 apr 2009 11:58 am ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

pasopjegeld schreef:
Vandaag 22 april half tien in de ochtend gebeld (met invoer klantnummer) en na 37 minuten wachten maar weer opgehangen (3,70 euro). Ga het nu maar proberen via optie "nieuwe klant"

Bij zo'n bank zou ik onmiddellijk vertrekken.
Die weten nog niet dat de klant koning is.

Auteur:  obligataire [ wo 22 apr 2009 1:12 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Hopelijk lezen ze hier mee. Dit kan natuurlijk niet :cry:

Auteur:  grizzler [ wo 22 apr 2009 1:40 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Dit is niet het enige irritante bij deze bank. Als je geld wilt overboeken naar je tegenrekening weet je ook niet waar je op kunt rekenen. De vorige keer was het enkele uren later al aangekomen. Ditmaal is het er twee dagen later nog niet.
Ik ga alles wat ik op deze spaarrekening heb staan maar weghalen en elders onderbrengen.

Auteur:  spaarmama [ wo 22 apr 2009 1:52 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Op 8 april 2009 ben ik door CE gebeld i.v.m. het aflopen van een deposito op 22 april 2009. De vraag was of ik deze deposito wilde verlengen. Het rentepercentage waartegen ik kon verlengen vond ik te laag en ik verzocht om de deposito niet te verlengen en het depositobedrag inclusief de rente op de afloopdatum over te boeken naar de spaarrekening. Vandaag is dit geheel correct uitgevoerd en inmiddels heb ik opdracht gegeven om het bedrag naar mijn tegenrekening over te boeken (ga weer wat beleggen). Tot op heden vind ik de service van CE zeer correct.

Auteur:  ErikVries [ wo 22 apr 2009 7:50 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Tijdens de Turkse bankencrisis in 2000 heb ik ze een keer 's-avonds om 8 uur gebeld. Werd er opgenomen door het 12-jarige zoontje van de bank die natuurlijk weinig kon vertellen. Toen heb ik een schriftelijke overboeking voor een tweede deposito maar laten blokkeren. Was de tijd dat Credit Europe Bank - op dat moment nog Finansbank geheten - nog deposito's met 7% rente aanbood. Mijn ervaring is eveneens dat ze soms minder goed bereikbaar zijn, maar verder een prima bank!

Auteur:  gibbon [ wo 22 apr 2009 10:40 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

Vanmiddag voor de eerste keer gebeld (klantnr + pincode route), maar een klein minuutje in de wacht gehangen, prima, vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Auteur:  appeltje [ do 23 apr 2009 7:04 am ]
Berichttitel:  Re: telefonisch en fax contact met credit europe bank

ErikVries schreef:
Tijdens de Turkse bankencrisis in 2000 heb ik ze een keer 's-avonds om 8 uur gebeld. Werd er opgenomen door het 12-jarige zoontje van de bank die ...
Die gaat het nog ver schoppen in het bankwezen; op het cv van deze nu-21-jarige staat: 9 jaar ervaring in de financiele wereld. :wink:

Pagina 1 van 2 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/