Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 10:50 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 7:22 pm 

Geregistreerd: wo 25 feb 2009 7:04 pm
Berichten: 1
wie is het de afgelopen dagen gelukt om telefonisch contact te krijgen met het wel bekende 0900 nummer of heeft het via de fax geprobeerd maar ook geen contact gekregen ,via google wel een ander nummer gevonden maar daar geven ze dan weer een gewoon 020 nummer maar dan kom je weer in het menu van 0900 alleen dan vertellen ze je niet dat dit telefoon gesprek 10 cent kost maar wel opgenomen wordt maar het blijft de laatste dagen bij mij ijzig stil aan de andere zijde


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 feb 2009 6:02 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 702
@luctor et emergo; heb je bij bellen 0900 nr. wel je inlog code ingevoerd ?

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 maart 2009 2:58 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Herkenbaar

Na een halfuur in de wacht te hebben gehangen, heb ik het opnieuw geprobeerd "zonder een rekeningnummer" op te geven en optie 0 (nul) te kiezen. Optie 0 is voor nieuwe klanten.
Toen was ik redelijk snel aan de beurt en heeft het call centre mijn opdracht na volle tevredenheid uitgevoerd.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 10:08 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Is het iemand wel eens gelukt om een deposito op te zeggen of te verlengen via het call-center nummer?
Ik kwam in het menuutje "sparen" niet echt verder. Na 3 x geprobeerd te hebben om iets anders te doen dan overmaken van mijn spaarrekening naar mijn tegenrekening, heb ik uiteindelijk het duitse nummer teruggebeld (zie elders het topic over depositorente).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 10:45 pm 

Geregistreerd: za 17 nov 2007 1:28 pm
Berichten: 48
Eind januari heb ik met CEB gebeld dat ik mijn deposito dat over enkele dagen afliep niet verlengd wilde hebben. Dat was toen zo geregeld.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 12:11 am 

Geregistreerd: di 31 maart 2009 11:51 am
Berichten: 6
Op 31 maart CEB gebeld en direct iemand aan de lijn. Verzocht mijn deposito, die eind april afloopt, niet te verlengen. Werd gelijk in het systeem aangepast. Op mijn verzoek heeft CEB deze "opdracht" direct via de mail aan mij bevestigd. Geen probleem met bellen en aanpassen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 10:03 am 

Geregistreerd: za 18 okt 2008 2:37 pm
Berichten: 24
Vandaag 22 april half tien in de ochtend gebeld (met invoer klantnummer) en na 37 minuten wachten maar weer opgehangen (3,70 euro). Ga het nu maar proberen via optie "nieuwe klant"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 11:17 am 

Geregistreerd: za 18 okt 2008 2:37 pm
Berichten: 24
Icesave today,I save schreef:
Herkenbaar

Na een halfuur in de wacht te hebben gehangen, heb ik het opnieuw geprobeerd "zonder een rekeningnummer" op te geven en optie 0 (nul) te kiezen. Optie 0 is voor nieuwe klanten.
Toen was ik redelijk snel aan de beurt en heeft het call centre mijn opdracht na volle tevredenheid uitgevoerd.


Bedankt voor de tip. Werkt inderdaad veel sneller! (En dus goedkoper)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 11:58 am 
Kwartje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 10:29 am
Berichten: 259
pasopjegeld schreef:
Vandaag 22 april half tien in de ochtend gebeld (met invoer klantnummer) en na 37 minuten wachten maar weer opgehangen (3,70 euro). Ga het nu maar proberen via optie "nieuwe klant"

Bij zo'n bank zou ik onmiddellijk vertrekken.
Die weten nog niet dat de klant koning is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 1:12 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Hopelijk lezen ze hier mee. Dit kan natuurlijk niet :cry:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 1:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 okt 2008 6:19 pm
Berichten: 4
Dit is niet het enige irritante bij deze bank. Als je geld wilt overboeken naar je tegenrekening weet je ook niet waar je op kunt rekenen. De vorige keer was het enkele uren later al aangekomen. Ditmaal is het er twee dagen later nog niet.
Ik ga alles wat ik op deze spaarrekening heb staan maar weghalen en elders onderbrengen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 1:52 pm 

Geregistreerd: do 29 mei 2008 3:43 pm
Berichten: 10
Op 8 april 2009 ben ik door CE gebeld i.v.m. het aflopen van een deposito op 22 april 2009. De vraag was of ik deze deposito wilde verlengen. Het rentepercentage waartegen ik kon verlengen vond ik te laag en ik verzocht om de deposito niet te verlengen en het depositobedrag inclusief de rente op de afloopdatum over te boeken naar de spaarrekening. Vandaag is dit geheel correct uitgevoerd en inmiddels heb ik opdracht gegeven om het bedrag naar mijn tegenrekening over te boeken (ga weer wat beleggen). Tot op heden vind ik de service van CE zeer correct.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 7:50 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug 2008 4:21 pm
Berichten: 488
Tijdens de Turkse bankencrisis in 2000 heb ik ze een keer 's-avonds om 8 uur gebeld. Werd er opgenomen door het 12-jarige zoontje van de bank die natuurlijk weinig kon vertellen. Toen heb ik een schriftelijke overboeking voor een tweede deposito maar laten blokkeren. Was de tijd dat Credit Europe Bank - op dat moment nog Finansbank geheten - nog deposito's met 7% rente aanbood. Mijn ervaring is eveneens dat ze soms minder goed bereikbaar zijn, maar verder een prima bank!

_________________
Met beleggen kan al je geld kwijtraken. Met sparen loop je veel minder risico.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 10:40 pm 

Geregistreerd: do 02 okt 2008 8:00 pm
Berichten: 43
Vanmiddag voor de eerste keer gebeld (klantnr + pincode route), maar een klein minuutje in de wacht gehangen, prima, vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 apr 2009 7:04 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 734
ErikVries schreef:
Tijdens de Turkse bankencrisis in 2000 heb ik ze een keer 's-avonds om 8 uur gebeld. Werd er opgenomen door het 12-jarige zoontje van de bank die ...
Die gaat het nog ver schoppen in het bankwezen; op het cv van deze nu-21-jarige staat: 9 jaar ervaring in de financiele wereld. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO